even voorstellen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252085
    jos e
      Lid sinds:
      7 September 2012

      hallo allemaal
      mijn naam is jos ebeling ben 32 jaar
      ik kom uit alkmaar
      en ben sinds kort de trotse eigenaar van een vectra c1 station uit 2004
      het is een elegance uit voering dus er zit al wat luxe op
      de reden van aanschaf is gezins uitbreiding
      mijn vrouw is op dit moment zwanger van onze 2de en aan gezien onze jongste pas 8 maanden is
      waren we genoodzaakt om voor wat groters te kijken ivm een 2ling kinderwagen(kleine man is nog te jong om te lopen)
      zelf heb ik hem al flink gepoest met de blackbox van turtle wat een mooi resultaat heeft gegeven
      ook heb ik de logo’s eraf gehaald en een mooie chrome strip er op geplakt (op maat en dit is waarschijnlijk het enigste chroom wat er op komt)
      nu ben ik aan het kijken voor een navigatie systeem
      en kom dan uit bij een zendai of iets wat er op lijkt
      nu komt het volgende mijn auto is waarschijnlijk half canbus (knopjes op het stuur)
      ik heb een bedrijf in nederland gevonden wat ook dit zendai systeem leverd voor half canbus (heet dan vcmmi pro)
      maar eigenlijk wil ik liever een fabrieks af model

      nu komt mijn vraag
      kan een cd70 of een dvd90 met kleurenscherm
      ook op mijn half canbus zonder veel kabel werk
      ik ga er even van uit dat opel ook voor het full canbus de vectra heeft geleverd met navigatie

      en als ik via marktplaats ga kijken kom ik vaak bij een ene taner uit uit wittelie
      is deze bij jullie bekend en wat zijn jullie ervaringen met deze man/jongen

      mocht ik tijd hebben voor foto’s dan zal ik deze er op zetten
      alvast bedankt jos

      #18064531
      jraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2008

        Whoppa weer z’n mooie SW :thumb

        Hoi Jos welkom hier. Yep, half canbus.
        We zien graag wat pica’s van je C1 SW Elegance king:
        Ik heb de zelfde uitvoering en heb een DVD90 in laten bouwen door Simaan. Ook forum lid.
        Om een CD70 of DVD 90 in te bouwen dien je naast de kabelboom een hoop aan te passen.
        Ik denk dat een NCDC serie makkelijker is. Maar leg die vraag voor aan Simaan.
        Taner schijnt wel goed spul te leveren maar ik heb geen persoonlijke ervaring.

        Veel plezier en veilige km toegewenst
        Groet jraaf

        #18064532
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Welkom king: :kewlpics ???

          #18064533
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Pics or it didn’t happen! :D

            #18064534
            GTS Vectra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 July 2011

              Taner is oke, ik heb mijn inklapspiegels bij hem gekocht. :thumb
              Welkom hier op het forum.

              Gr Jurgen

              #18064535
              jos e
                Lid sinds:
                7 September 2012

                Hallo

                bedankt voor de reacties
                zodra ik tijd heb zal ik zeker even een plaatje schieten
                wat betreft de radio ben er niet helemaal zeker van of ik z’n siemens ncdc mooi vind
                er lijkt wel een videorecorder in te zitten ;-)
                Mochten er nog wat mensen langs komen die precies weten wat ik nodig heb
                en wat er gedaan moet worden om een origineel systeem werkende te krijgen
                hoor ik dat graag

                ook een ervaring met een zendai of kopie is welkom

                #18064536
                jos e
                  Lid sinds:
                  7 September 2012

                  @jraaf
                  mag ik zo vrij zijn om te vragen wat het heeft gekost om dit in te bouwen
                  en woon jij in de buurt

                  #18064538
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Tja, van Taner heb ik een stuur gekocht. Toen ik hem een paar weken daarna vroeg of hij ook de kapjes van de spaken heeft die er niet bij zaten, kreeg ik de volle lading van hem, in plaats van een normaal antwoord als “nee die heb ik niet voor je”. Ik zal nooit meer wat bij hem kopen, mij te respectloos.

                    #18064539
                    jraaf
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 January 2008

                      @jos e wrote:

                      @jraaf
                      mag ik zo vrij zijn om te vragen wat het heeft gekost om dit in te bouwen
                      en woon jij in de buurt

                      Jos, je hebt een pm :thumb
                      Groet jraaf

                      #18064537
                      jos e
                        Lid sinds:
                        7 September 2012

                        nou het eerste probleem hebben we al

                        krijg vrijdag te hoeren van mijn vrouw dat het koelvloeistof lampje branden
                        maar gelukkig had ze die direct bij een garage laten bijvullen
                        zaterdag rij ik er zelf in krijg ik ook de melding
                        ga eerst even kijken onder de kap zie dat het vloeistof niveau aardig is gezakt zeker een cm of 4
                        net weer even gekeken nu onder de auto zie ik dat mijn blok aan de onderkant nat is met koelvloeisto (rood)

                        auto heb ik net 3 weken dus van de week even terug naar de verkopende garage
                        en laten we die er maar even naar kijken ik hoop dat het onder de 3 maanden wettelijke garantie valt
                        mocht het iets aan het motorblok zijn zoals een lekke koppakking of waterpomp
                        en anders misschien een coulance regeling

                        we zullen het zien

                        #18064540
                        sander2.5v6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          7 April 2011

                          Onder aan je blok, grote kans dat het de waterpomp is!

                          #18064541
                          Opeltje17
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            18 January 2012

                            Kop lekt meestal naar binnen, Jammer dat je geen extra garantie heb genomen ik hoop voor je dat ze het willen vergoeden.

                            Luuk

                            #18064542
                            jos e
                              Lid sinds:
                              7 September 2012

                              @ luuk
                              dat extra garantie is een leuk verhaal dan moet je €1500 betalen voor 6 maanden garantie
                              waarbij er net zoveel is uitgesloten als bij de wettelijke 3 maanden
                              alleen is het verschil nu dat het mij misschien maar 500 kost ipv 1500
                              Die ik op voorhand had moeten neer tellen
                              maar goed we zien wel waar het schip strand ;-)
                              Het is een klant van me dus ik denk dat we er wel uitkomen

                              Is er iemand die weet wat de V.O.D. (ja ja ben bekend met de forumtermen)
                              Rekent voor het vervangen van de distributie met waterpomp?
                              Dit zodat ze me geen woekerprijzen aansmeren
                              het is trouwens een 2.2
                              Alvast bedankt

                              @jraaf

                              bedankt voor je pm

                              #18064543
                              Anoniem
                                Lid sinds:
                                1 January 1970

                                Zoek op de ANWB site ff op conformiteit, helpt je een eind op weg denk ik!

                                Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

                                #18064544
                                jos e
                                  Lid sinds:
                                  7 September 2012

                                  nou ik heb het voor elkaar FOTO’S !!!!!!
                                  het zijn niet de mooiste foto’s maar hebben jullie even een idee

                                  zo als jullie kunnen zien heb ik de achterklep logo vrij gemaakt
                                  alleen bleef er een viezige waas achter in de vorm van het logo heb toen meguiars benaderd
                                  en die zeiden dat ik eerst moest kleien en dan polijsten
                                  zo gezegd zo gedaan ik naar boven gegaan om een heerlijk potje te kleien
                                  en daarna gaan poetsen en wat denkje de logo is weg :angel

                                  vervolgens heb ik bij jamello tuning of hoe het heet een mooie chrome strip besteld voor de achterklep

                                  toen ben ik eens wat info gaan inslaan om een fabrieks af navi er in te zetten
                                  maar alles bij elkaar ging er zoveel werk en geld in zitten voor een paar keer per jaar dat ik het gebruik dus dat ging niet door

                                  maar goed het geld brande wel in mijn zak dus ben op marktplaats gaan kijken wat ik er dan voor kon kopen
                                  toen kwam ik bij marcin uit (taner) in dwingeloo die bood een mooi electrisch leder interieur aan voor een station
                                  dus na wat email verkeer ben ik afgelopen weekend naar dwingeloo gereden en daar het interieur opgehaald
                                  wat er naar mijn idee nog heel mooi uit ziet
                                  het was helemaal kompleet met deurpanelen middenarmsteun en zilveren lijsten (had van die lelijke houtlook lijsten)

                                  dus na wat geknutsel met een originele draadboom die ik er bij kreeg (deels alleen het electrisch verstelbaar gedellte)
                                  heb ik nu een mooi en werkend interieur
                                  de memory functie werkt niet maar dat vind ik geen probleem aangezien ik hiervoor ook alles met de hand moest verstellen
                                  en niet op heel veel meer werk zit te wachten

                                  dus even in een vogelvlucht mijn auto

                                  ik ben alleen opzoek naar een opelTIS versie die werkt op een 64bit computer
                                  iemand misschien een link voor usenet??
                                  dit om de stoelverwarming werkende te krijgen

                                  alvast bedankt

                                  #18064545
                                  luutjan
                                    Lid sinds:
                                    17 August 2012

                                    Mooie wagen!
                                    Een paar chromen deurklinken zou hem ook goed staan!
                                    Makkelijk te bestellen voor niet al te veel bij GM-Parts, heel makkelijk te monteren.
                                    Groeten!

                                    #18064546
                                    jraaf
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      12 January 2008

                                      Ziet er top uit Jos :thumb
                                      Goed om te horen dat die elecset ook zonder de memory gewoon aangestuurd kan worden. Zier er erg mooi uit dat zwart leder :wub

                                      Groet jraaf

                                      #18064547
                                      jos e
                                        Lid sinds:
                                        7 September 2012

                                        bedankt voor de reacties mannen


                                        @luutjan

                                        die deurklinken moet ik nog even over nadenken (heb wel een beschadiging op de bijrijdersklink)


                                        @jraaf

                                        het is vrij makkelijk aan te leggen
                                        je hebt achter een grote stekker met allemaal dikke rode draden (full option) en dan gebruik je
                                        stekkertje (amp) 4 en 6 dit is de originele aansluiting
                                        heb namelijk een deel van de orginelele kabel boom er bij gekregen dus het was pinuts

                                        en het lijkt ook direct als of je een andere auto hebt en ben ook zeer blij dat dat houtlook plastic bende er uit is
                                        ben hier totaal geen fan van

                                        #18064548
                                        FKsport
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          23 February 2010

                                          Ik zou gaan voor donkere koplampunits ;)

                                          Dat geeft een veel beter aanbeeld bij een donkere kleur auto :thumb

                                          Verder nette auto en leder interieur ziet er goed uit!

                                          #18064549
                                          jos e
                                            Lid sinds:
                                            7 September 2012

                                            @fksport
                                            zou zeker mooi zijn maar wat ik heb begrepen zijn dit vaak xenon units
                                            en dan weet je het wel die K*Tzooi moet dan weer met tech2 aanmelden ik zeg liever niet
                                            nou heb je natuurlijk ook die aftermarket R*MM*L nou als ik angeleyes had gewild had ik wel een bmw gekocht (dit is geen aanval op wie dan ook :afro )
                                            dean kan je ze nog uit elkaar halen en spuiten maar ben bang dat ze dan niet meer goed waterdicht zijn en dan een condens probleem heb

                                            moet eens kijken wat ik daar mee wil wil het wel redelijk origineel houden het moet geen TSJOENINGS object worden zeg maar

                                            #18064550
                                            FKsport
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              23 February 2010

                                              Klopt ook weer, ik dacht juist dat ze makkelijk te vinden waren zonder xenon..
                                              Ikzelf heb xenon fabriek af, dus ik heb het foefje van kappen loshalen en spuiten wel gedaan.. Tot nu toe geen enkele last van vocht :) gewoon op het gemakje doen en secuur te werk gaan

                                              #18064551
                                              jos e
                                                Lid sinds:
                                                7 September 2012

                                                misschien als het weer het een beetje toelaat dat ik er eens naar ga kijken

                                                moet je je lampen ook weer laten afstellen?
                                                en zijn ze makelijk los te halen?

                                                #18064552
                                                jos e
                                                  Lid sinds:
                                                  7 September 2012

                                                  voor de mensen di er interesse in hebben
                                                  de eerste foto is het originele stekker blok wat in de kofferbak zit
                                                  als je de originele bekabeling hebt (wat ik had)
                                                  kan je de metalen stekkertjes die er in zitten er uit drukken door het gele borg plasticje er uit te wippen
                                                  dan prik je je stekkertjes er in (omschrijfbaar als een ampje)
                                                  gebruik contact 4 en 6 dit zijn de originele aansluitingen (zo heb ik ze uit de donorstekker gehaald)

                                                  foto 2 is de stekker onder de stoel
                                                  ook hier zit een borgsysteem op maar dan paars van kleur deze druk je in
                                                  en dan kan je de stekkertjes die je uit je donorstekker hebt gehaald er zo in prikken
                                                  kijk goed naar de foto want de pijltjes zijn anders van kleur
                                                  bruin is de massa
                                                  rood is de plus

                                                  veel plezier er mee

                                                  #18064553
                                                  FKsport
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    23 February 2010

                                                    @jos e wrote:

                                                    misschien als het weer het een beetje toelaat dat ik er eens naar ga kijken

                                                    moet je je lampen ook weer laten afstellen?
                                                    en zijn ze makelijk los te halen?

                                                    Ik heb mijn stappenplan in het howto gedeelte geplaatst op deze site.. Dus kun je daar zien hoe ik het gedaan heb.. Opnieuw afstellen is dus niet nodig. Lampen zelf eruit halen is voorbumper eraf en dan zijn ze zo los, 10 minuten werk.

                                                    En persoonlijk ben ik erg tevreden, kost je 25 euro aan materiaal, precisie en geduld ;)

                                                    #18064554
                                                    jos e
                                                      Lid sinds:
                                                      7 September 2012

                                                      zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een stukje van het bedradingsschema van de stoel verwarming
                                                      ik heb zelf het TIS programma maar deze werkt NIET op een 64bit computer (is 32bit)
                                                      en kan nergens een 64bit versie vinden die ik kan “lenen” :angel

                                                      dus als iemand mij uit de brand kan helpen met alleen het stoelverwarmings stukje
                                                      zou ik een heel blij persoon zijn

                                                      en iedereen die in de buurt woont mag van mij een gratis kopie krijgen (usb stick meenemen)
                                                      of opsturen met genoeg postzegels om te retouren mag ook

                                                      ik hoor het wel

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 36)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.