Even voorstellen :)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Even voorstellen :)

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Rawi
    Deelnemer

Na vele jaren van lezen en leren, na enkele maanden geregsitreerd te staan leert nood blijkbaar bidden posten, maar daarover meer in mijn volgende topic ;)

Mijn eerste echte auto was natuurlijk al een opel.

Een fijne astra f uit ’96 in de 1.6liter GT uitvoering. De binnenkant was compleet (stoelen, hemel, deuren en hoedenplank) bekleed met een blauw/zwarte bekleding (vele uren naaiwerk), ik zal eens moeten zoeken of ik de foto’s hiervan nog kan vinden. Achterklep, motorkap en sideskirts van de GSI uitvoering, al met al best een leuk project geweest maar door een opeenstapeling van kosten (distrubitie was aan vervanging toe en koppeling was ook al lang niet meer wat het geweest was) na ruim 2 jaar toch weg moeten doen.

Op naar een vectra!

Vectra B 1.6l uit 98
      Helaas heeft deze uitgave van 2 jaar spaargeld maar 5 maanden mogen blijven.
      Uitwijken bleek een kunst die niet aan een ieder besteed is

Omdat mijn liefde voor deze auto altijd heeft blijven knagen kon ik een maandje of 5 geleden mezelf niet bedwingen toen ik onderstaand pareltje zag staan;

Wederom een vectra B 1.6 dit maal uit 1998 en in sedan uitvoering.
      Vrij standaard en ook weinig aan gedaan wat dat betreft.
      Op dit moment alleen de radio veranderd naar de standaard cdr500 en stuurwiel vervangen door een model met stuurwielbediening.
      Heerlijke auto, tussen deze auto en mijn vorige vectra zat een suzuki swift uit ’95 dus wat dat betreft voelt het fantastisch weer in een grotere bak te zitten :)
      Inmiddels helaas al problemen met de EGR klep en waarschijnlijk dynamo maar zoals al vermeld daarover meer in een aparte post.

Dat is zo ongeveer my history, ik zal eens kijken of ik wat leuke foto’s terug kan vinden.
      Ik moet ergens nog foto’s van het interieur van de astra hebben die, ik althans, zeker de moeite waard vind.

Tot slot wil ik nog vermelden dat ik een OPCOM heb ‘moeten’ aanschaffen om een airbag storing te resetten na het nieuwe stuurtje (accu vergeten los te halen), ben verder niet echt een expert op dat gebied maar als er mensen zijn die er behoefte aan hebben, stuur me gerust een berichtje :)

RISL
      Moderator

Waarom verwijzen de links van je niet-werkende foto’s naar ‘klotezooi.nl’? Klinkt niet erg positief?
        In ieder geval welkom hier, denk ik zo? ;)

StinG

welkom en jammer van de foto’s
          staan in een temp map, lijkt me niet juist

RISL
          Moderator

Okay, vandaar die rare site naam :P

Rawi
            Deelnemer

Was een beetje ongeduldig dus had de plaatjes destijds op een eigen domein geplaatst.

Wel leuk dat mijn post wel gelezen wordt door mensen! :thumbup

Seth
              Deelnemer

Tuurlijk wordt hier vanalles gelezen! Wij zijn niet nieuwsgierig maar wij weten graag alles en als we kunnen helpen doen we het ook ;)

Rawi
                Deelnemer

Heb ik gemerkt! OP-COM + dit forum is echt een ideale combinatie!!

Ik krijg net mijn eerste PB binnen van iemand die een OP-COM wil lenen.
                  kan dus eindelijk ook een klein steentje bijdragen :thumb

GTS Vectra
                  Deelnemer

Hoi Rawi,

Welkom hier op het opel forum, een op-com lenen zo duur zijn ze toch ook niet.

Gr Jurgen,

sw_reijnders
                    Deelnemer

nee is ook niet zo duur
                      maar er zijn ook mensen die niet in staat zijn om met een opcom te werken . . . hetzij omdat ze geen laptop hebben, hetzij omdat ze anders de ECU wissen/resetten zonder dat ze het in de gaten hebben :jerry

goed bezig rawi!!
                      Fraai sedannetje!!!!

CAlberts
                      Deelnemer

Welkom :thumb

Baba

Ellow en welkom :)

Eddyvec C
                          Deelnemer

Welkom hiero :thumb

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.