Even voorstellen…

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Even voorstellen…

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    marcoottema

Goedenmiddag Opelrijders, mijn naam is Marco Ottema en ik ben pas 10 jaar in het bezit van mijn grijze Vectra b V6 met als bouwjaar sept ’98. Op een paar kilometers na gaat mijn V6 de 276.000km aantikken en loopt na goed onderhoud nog steeds als een zonnetje waarbij het olieverbruik nihil is. Onderhoud geschied ook volgens een strak schema mede dankzij de monteurs van de garage waar ik al jaren mijn vectra in onderhoud heb. Onlangs weer groot onderhoud waarbij nieuwe banden, nieuwe distibutieriem, nieuwe olie(ik houd echt geen 15.000km aan voor verversing), oliefilter(bij elke verversing nieuw filter) geplaatst zijn. Door de jaren heen zijn veel onderdelen vervangen zoals de dis-module(circa 125.000km), (geperforeerde)remschijven plus (sport)blokken. De 16 inch velgen zijn vervangen door de 17 inch afkomstig van een Vectra-c(Gts/Gtc?) met 215-40-17 eronder, dit ook weer i.c.m een schroefsetje(voor zover verlaagd, maar niet op z’n laagst dat je niergordels nodig hebt). Mijn interieur is van onbesproken gedrag, net zoals de wagen zelf eigenlijk.
      Egr-klep afgedopt, open sportluchtfilter/demper in combinatie met 98 loodvrij maakt waar ik na jaren nog steeds niet genoeg van kan krijgen…ik geef toe, ik ben er aan verslaafd…
      Op dit moment bezig een boordcomputer te plaatsen(Alles is gelukkig voorbereid), bezig om de geijkte roestplekjes te behandelen, net nieuwe koplampen(B2) geplaatst, nieuwe mistlampen(beschadigd door steenslag) worden geplaatst en het stuurwiel(leer, bediening, plofzak) wordt vervangen( zie advertentie hier op marktplaats). Kortom…bij het starten van de motor wordt elke keer weer mijn ego gestreeld…ondanks de huidige benzineprijzen.
      Mooie site dit, goed lezen en je wordt er een stuk wijzer van :thumbup
      Verder heb ik nog wat spulletjes liggen hier zoals orginele koplampen(B1), grill, achterlichten, zijknipperlichten.
      Zelf zoek ik nog de ruitenwisser/boordcomputer stuurschakelaar, mocht iemand iets weten dan verneem ik dat graag.
      Foto’s zal ik op korte termijn gaan plaatsen om het voorstellen compleet te maken.
      M.v.g Marco V6 :thumb

jeroenk
      Deelnemer

Welkom!!

Mooie uitgebreide inleiding van jou en je auto :thumb Leuk hoor!

We wachten in spanning af op foto’s! king:

Seth
        Deelnemer

Welkom hier op de site marco. Het doet ons ook deugd dat je je Vectra als je kindje beschouwt (zoals het hoort ;))

Nu enkel nog :kewlpics

astraTD

Welkom Foto’s zijn we dol op :jerry

chieltjuh
            Deelnemer

Welkom, en als je gek ben op de Vec kan ik aanraden om het project van Wimv6 eens door te lezen:)

roodrunner
              Deelnemer

Welkom.
                En :kewlpics zijn we dol op.
                Veel plezier hier op het forum.

Groeten,
                Patrick

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.