Even voorstellen ?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    theo61

Mijn naam is Theo, heb sinds 4 jaar een Opel rekord oldtimer, was lid van het opel oltimerforum maar dat is opgeheven helaas, mijn nick daar was chromebumpers, ben 61 jaar en gek op reizen en auto’s.

Nu moet ik helaas wegens mijn slechte gezondheid afstand doen van mijn mooie Opel Rekord die nog in Spanje staat.( zie marktplaats)

Prettig kennis te maken en
      Hartelijke groeten van Theo61.

jeroenk
      Deelnemer

Welkom Theo!

Jammer om te horen dat je afstand moet doen van je Rekord :( Kun/mag je helemaal geen auto meer rijden of heb je nog wat anders waarmee je je kunt vervoeren? ;)

theo61

Hallo Jeroenk, ja een Camper, Fiat Ducato 2.5 D, Dethleff’s Globetrotter CD uit 1986, ook een oldtimer dus, tja, de belasting he, deze heeft als voordeel een later ingebouwde stuurbekrachtiging (2e hands gekocht bij Reints auto’s) en de mogelijkheid om in Spanje te overnachten zonder huis of hotel ! maar ja als ik een ”apassionado” kan vinden die ‘m wil hebben, ben ik blij dat de uit Duitsland geimporteerde Opel Rekord 2.0 s – E1, 2 deurs limousine in goede handen is, dus afscheid doet dan minder pijn….ik heb longproblemen en heb nog maar weinig long-inhoud, door te stevig roken, ja nu ben ik gestopt met roken en reis veel door Spanje waar het een beter klimaat is dan in Nederland ‘s winters, en nu na jaren computers gerepareerd te hebben, tuf ik door europa en heeft het leven weer zin.

Groetn,
          theo61.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.