Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › even voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 september 2011 om 14:10 #17241150
Hoi ik ben morpheus
Ben auto monteur en ik sleutel graag aan auto,s woon in amersfoort heb een leuke vriendin en 1 zoon van 6 jaar, mijn passie ligt bij opel en amerikanen, heb er al redelijk wat gerestaureerd, heb een eigen website die bedoelt is voor amerikanen liefhebbers maar staat ook veel algemene informatie op http://www.amerikaanseautosite.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; de enigste opel die ik nu nog heb is een opel corsa
En mijn vriendin haar ex corsa
Hier nog wat foto,s van mijn opel restauratie projecten
Gr Morpheus
6 september 2011 om 17:12 #17915693Tering, wat een mooie collectie Opels heb je daar !!!!
Wauw……
Rik en van harte welkom hier op die forum
Rik ;)
6 september 2011 om 18:06 #17915694Dat zijn mooie wagens om aan te werken!
Welkom hier op het forum.
Veel plannen voor de Corsa A?6 september 2011 om 19:56 #17915695hee welkom hier you ken ik van,t AAP forum :thumb
6 september 2011 om 20:17 #17915696Zie je wel…ik dacht al dat er nog een morpheus op het Opel-forum zat. Maar dan ken ik jou ook al via het AAP-forum. :thumb
Maar KermitKiller ben ik nog nooit tegengekomen op het AAP-forum.Afgelopen weekend nog even op een meeting geweest in Breda via het AAP-forum. Een paar foto’s daarvan staan hier
6 september 2011 om 21:08 #17915697@RISL wrote:
Zie je wel…ik dacht al dat er nog een morpheus op het Opel-forum zat. Maar dan ken ik jou ook al via het AAP-forum. :thumb
Maar KermitKiller ben ik nog nooit tegengekomen op het AAP-forum.Afgelopen weekend nog even op een meeting geweest in Breda via het AAP-forum. Een paar foto’s daarvan staan hier
Klopt ben ook van het AAP forum
Gr Morpheus
6 september 2011 om 21:11 #17915698@RISL wrote:
Dat zijn mooie wagens om aan te werken!
Welkom hier op het forum.
Veel plannen voor de Corsa A?Hoi
Heb verder geen plannen voor de opel, het is leuker om aan oude zooi te werken, ben wel weer van plan om een kadett te kopen
Gr Morpheus
6 september 2011 om 21:14 #17915699@RISL wrote:
Zie je wel…ik dacht al dat er nog een morpheus op het Opel-forum zat. Maar dan ken ik jou ook al via het AAP-forum. :thumb
jawel hoor onder de naam white bird 67:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.