Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Even voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 juli 2011 om 20:23 #17236442
Hallo allemaal,
Heb sinds kort een oranje B Ascona uit ’81 vindt het heel leuk om er
mee te rijden en om hem op te knappen (heeft hier en daar een plek) :hmmz
Volgens de vorige eigenaar heeft de 1.9 4 bak al 310.000km gelopen :thumbup
maar hij gaat nog elke dag als de brandweer :DHeb ook gelijk een vraag voor jullie…
Pas geleden wilde ik 15” ATS cup eronder zetten deze kwamen van een Polo af
steek alles hetzelfde en een mooie ET alleen kreeg ik de wielmoeren er niet op
omdat de tapeinden te kort waren :swear
Zijn er ATS cup 15” voor de oudere Opels of heeft 1 van jullie nog wat liggen?? of
moet ik langere tapeinden monteren??Bedankt allemaal!
20 juli 2011 om 21:07 #17866130Ik heb eventueel wel ATS classic 15 inch liggen. Maar het zou gewoon moeten passen, lijkt mij niet dat er kortere wielmoeren op zijn gezet. Oftewel, het ligt aan de wielen. Je kan evt. wel langere tapeinden kopen.
21 juli 2011 om 10:50 #17866131Moet zonder enkele problemen passen heb ze ook onder mijn B zitten ;)
22 juli 2011 om 18:33 #17866132Oke vindt het heel raar, ik dacht ook dat het wel zou passen anders probeer ik een andere set miss dat die dan wel passen. Hou jullie op de hoogte. Bedankt iig. Groeten.
22 juli 2011 om 19:08 #17866133Heel vreemd, zitten er geen spacers in geroest ofzo?
22 juli 2011 om 21:07 #17866134@Makko wrote:
Heel vreemd, zitten er geen spacers in geroest ofzo?
Voorzover ik kan zien niet, lijkt me ook stug want de auto is altijd van dezelfde man gweest en
die heeft er nooit andere wielen onder gehad.
Is het veel werk om langere tapeinden te zetten?25 juli 2011 om 17:15 #17866135@ErikAscona wrote:
@Makko wrote:
Voorzover ik kan zien niet, lijkt me ook stug want de auto is altijd van dezelfde man gweest en
Is het veel werk om langere tapeinden te zetten?als het goed gaat niet. maar de praktijk wil dat die dingen meestal honkvast zitten :shock:
25 juli 2011 om 17:16 #17866136@ErikAscona wrote:
@Makko wrote:
Is het veel werk om langere tapeinden te zetten?als het goed gaat niet. maar de praktijk wil dat die dingen meestal honkvast zitten :shock:
25 juli 2011 om 17:45 #17866137@cruez wrote:
@ErikAscona wrote:
@Makko wrote:
Heb afgelopen zaterdag ff wielen van mijn BMW e30 eronder gezet en dat past zonder moeite
merkte wel dat er al 1 tapeind los zit.
Ga donderdag naar ATS’sjes kijken en gelijk ff passen dus de tijd zal het leren..
Anders beun ik er wel langere tappen in, dan kan ik gewoon de wielen kopen die ik
graag wil.
Ze zei wel dat die ATS’sjes onder een B-kadett en onder een C-kadett hebben gezeten
dus moeten ze ook haast onder een Asci passen ;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.