even voorstellen

Forumindex Forums Modellen Astra even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232406
    pappa-astra-f
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 February 2011

      Hallo ik wil me even voorstellen weet niet of ik hier op de juiste plek dit plaats maar ja

      ik ben nieuw op dit forum

      ik ben Harry verloofd vader van een zoon van 1 1/2 en een dochter op komst mijn verloofde is uitgerekend op 30 april 2011

      ik ben begonnen met opel als les auto was een astra g
      na behalen van rijbewijs eertse autootje gekocht dat was een corsa A uit 1987 beetje 1 en ander aan veranderd en alles nieuw der onder kon na anderhalf jaar een mooie astra f kopen uit 1992 was een c14nz tailgate met jaar apk corsa verkocht dacht mooi klaar ja om gebouwd optisch dan naar gsi 60/60 verlaagd spoilertjes enz 2 maand gehad zette de auto op een stoep rand wouden de deuren niet meer open bleek dat in de dorpels en zo geen balk meer aanwezig was ik blij dat ik de 2 liter blok die ik wou halen der niet in had gezet hahha dus naar de sloop toen weer een corsa a 3 uit 92 als o knapper op gekocht omgebouwd was echt lekker snel opgevoerd gsi blokje 40/40 verlaagd sprot uitlaat systeen enz enz toen geboorte van men zoon corse te klein en te stug toen een mitsubischi lancer gekocht reed wel leuk maar niet mijn type auto auto staat geschorst toen mercedes w124 station uit 1986 gekocht maar blijkt zoveel aan te moeten gebeuren dak de snelweg niet eens op kan ook geschorts maar word in oktober belasting vrij dus leuk project nu heb ik sinds 4 weken weer een opel astra f uit 09-1996 tailgate x1.6szr automatic 5 deurs hatchback en bevalt uitstekend ben en blijf opel fanaat dus hahhaha:wors verder week ik zo ff niet

      #17813379
      pappa-astra-f
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 February 2011

        waar kan je vragen stellen over dingen als verbruik en wat wel en niet mag veranderen aan een auto zoals ver mogen enz

        alvast bedankt

        #17813380
        xladage
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2008

          Hoi. Welkom!
          Vragen stellen kan gewoon hier, even een nieuw topic openen ;)

          #17813381
          KadAstra-EF
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 July 2010

            Van harte welkom op dit forum !!

            Voor het plaatsen van foto’s en een avatar verwijs ik je graag naar dit topic:

            http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139209

            Hartelijke groet, Rik

            #17813382
            pappa-astra-f
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 February 2011

              [rquote=1863579&tid=142238&author=KadAstra-EF]Van harte welkom op dit forum !!

              Voor het plaatsen van foto’s en een avatar verwijs ik je graag naar dit topic:

              http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139209

              Hartelijke groet, Rik[/rquote]

              thx al vast morgen ff foto maken

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.