Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229136
    Corsa-Dolf
      Lid sinds:
      30 November 2010

      Hallo iedereen,

      ik ben Dolf, 27jaartjes jong en monteur van hobby(ben ook monteur van beroep geweest) en ik knutsel aan alles wat een motor heeft en stuk kan gaan. met een paar vrienden heb ik een hobby ruimte gehuurd waar de nodige dingen en ondingen.. worden gerepareerd geprepareerd en gemollestreert worden.

      ben sinds kort trotse eigenaar van een licht blauwe corsa a1 1.0 (waar ik snel een c16nz met 5-bak in heb gelepelt).
      ik zal spoedig eens wat foto`s ervan op `t forum zetten maar omdat ie nog niet helemaal klaar is wil ik er nog even mee wachten.

      het probleem waar ik nu mee zit te vechten is dat ik er een andere radio erin wil bouwen en dan niet zomaar 1 maar een NCDR 1100 met MID en wisselaar. (om het toch een beetje orgineel opel te houden :D) nu heb ik een compleete set uit een schade auto weten te vinden maar ik zit een beetje met de kabelboom… ik heb namelijk de gehele kabelboom er bijgekregen van de wagen.

      Heeft iemand een oplossing voor me of kan iemand me zeggen of dit uberhaupt gaat werken in een wagen van 1985…

      Groeten Dolf.

      #17767997
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        Welkom hier op ons mooie forum….

        Rik

        #17767998
        Corsa-Dolf
          Lid sinds:
          30 November 2010

          Radio is ingebouwd alleen mis ik het deel waar de cd`s in komen in de wisselaar, ook niet naar gekeken tijdens de koop maarja al doende leert men, weet iemand waar ik deze kan kopen? of heeft iemand zoiets over?
          het is een 4cd wisselaar.

          #17767999
          t0m_0x
            Lid sinds:
            20 April 2009

            hey welkom op het forum jonge

            #17768000
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              welkom hier :thumbup

              #17768001
              Corsa-Dolf
                Lid sinds:
                30 November 2010

                Hier een paar foto`s van m`n corsa a1 rally edition :P
                Helaas niet zo`n geweldige kwaliteit maar dat komt nog wel, deze zijn snel met de gsm gemaakt.

                met ncdr1100 omdat je toch dat kleine beetje luxe wilt hebben.
                Paneel word overigens nog opnieuw gemaakt zodra ik iemand met een CNC apparaat heb gevonden in de buurt.

                #17768002
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Welkom op het forum.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Het onderwerp ‘Even voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.