Forumindex › Forums › Modellen › Astra › even voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 december 2010 om 21:49 #177668352 december 2010 om 09:47 #17766836
leuk autotje:thumbup
welke uitvoering is het??
veel spass ermee;)Gr Varun
2 december 2010 om 17:40 #17766837@ astra 1.6sport:
ik heb in de tijd dat ik hem heb, eerst veel gereden, lange stukken constand rijden, bij een goed warme moter bij het stoplicht e.d. flink doortrekken. en daarna weer rustig rijden, elke keer olie bijgevuld.
en een half jaar terug de olie ververst en sindsdien niet meer bijgevult.volgens enkele hele ”goede” autorijders, waaronder 1 coureur, is dit het beste voor een 8v moter.
het gekke is, volgens het boekje trekt een 1.6 8v in lage toeren het meest, maar mijne trekt vanaf 3500 pas echt goed. mijn blokje loopt gewoon super nu.
ontopic:
gefeliciteerd met de aankoop. veel plesier ervan.
en ja, uiteraard ligt de volvo beter op de weg. prijs kaartje is ook iets hoger geweest vroeger, en het is een totaal andere auto.volvo staat gewoon voor comfort, etc. net als merken als saab em luxere citroen en peugeot.
in mijn ogen staan opel, vw, bmw etc toch meer voor iets stugger, en sportiefer.
2 december 2010 om 20:55 #17766838het is een gl uitvoering.
dus gewoon een model waar niks opzit haha.
kan er ook bijna niks kapot aan de electronica.
maar bedankt voor je comlimenten.
nu maar hopen dat ik een hoop km mag maken zonder onkosten.iemand die het bedrijf kent trouwens of niet?
autobedrijf Eisner in Elburg.met vriendelijke groet,
Hofmeijer.
3 december 2010 om 08:33 #17766839Proficiat met je nieuwe aanwinst. Veel plezier en veilige kilometers gewensd!!!:thumbup
3 december 2010 om 17:21 #17766840hartstikke bedankt Skip.
morgenvroeg haal ik hem op.3 december 2010 om 19:07 #17766841origineel gepost door hofmeijer_M
hartstikke bedankt Skip.
morgenvroeg haal ik hem op.Helemaal goed en dan willen we natuurlijk ook een pica’s zien van het interieur dat erin zit :P
3 december 2010 om 21:09 #17766842hey Skip,
als ik morgen iedereen de auto heb laten zien en de radio erin heb gebouwd zal ik proberen om foto’s te uploaden.
neem het me niet kwalijk als ik het niet kan haha, ben niet zn held met computers.met vriendelijke groet,
Hofmeijer.
4 december 2010 om 13:05 #17766843origineel gepost door hofmeijer_M
hey Skip,als ik morgen iedereen de auto heb laten zien en de radio erin heb gebouwd zal ik proberen om foto’s te uploaden.
neem het me niet kwalijk als ik het niet kan haha, ben niet zn held met computers.met vriendelijke groet,
Hofmeijer.
:thumbup
24 december 2010 om 11:52 #17766844hallo mensen ik kon niet eerder online zijn op het forum, sorry daarvoor.
morgen zal ik even foto’s maken en dan proberen te posten.
er zitten inmiddels winterbanden op en ben er super tevreden over.
nu kwam mijn zwager van de week met het treurige bericht dat hij mijn eerste auto(opel corsa a) heeft ingeruild op een citroen:argue.
vandaag gaat hij weg na 7 jaar super trouwe dienst.
nare mededeling voor mij natuurlijk en heb geen afscheid kunnen nemen van mijn allereerste super trouwe vriend.
morge zal ik mijn best doen om foto’s te posten.fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2011.
met vriendelijke groet,
Hofmeijer.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.