Hi,
Sinds kort aan de Omega 3000. Moet nog een en ander aan gebeuren voor de toepassingen die ik er mee wil gaan doen: Driften en de Nurburgring Nordschleife.
Is nu een 3 liter 12v, maar dat zal of een 24v worden of een grotere cylinderinhoud. De remmen zijn al 24v, maar dat is voor Nurburgring gebruik niet genoeg, dus die zullen groter moeten worden. Kuipstoelen moeten er ook nog in, kortom: er is nog iets werk te doen ;)
Ga inmiddels richting de 700 rondjes Ring, en da’s erg leuk (rijd ook op Spa Francorchamps, Assen, Zandvoort, Zolder en af en toe wat andere circuits (Papenburg, RDW/Lelystad etc; met name voor het driftwerk). Ik rijd vooral als het nat is op de Ring: lekker rustig op de baan en tevens wat sideways aktie uiteraard :) Vanwege alle TV aandacht is de Ring helaas (te) druk geworden naar mijn smaak als het mooi weer is: erg jammer…
Tegen de tijd dat ie klaar kunnen er taxi rondjes gereserveerd worden; deed dat met de voorgangers ook (geef ook wat instruktie voor liefhebbers overigens). Erg gezellig !
Groetjes,
Aernoudt