Even voorstellen

Forumindex Forums Modellen Omega Even voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Opelalphen

Beste Omega rijders.

Geruime tijd ben ik al actief op het omega forum. Dus ik vond het wel even tijd om voorstellen. Vele mensen hebben me al geholpen met aantal problemen. Daar voor heel veel lof voor deze mensen:D!

Ik ben thomas en ben 19 jaartjes jong. Ik woon in alphen lekker bij me ouders waardoor de omega voor mij betaalbaar is.king:

Ik heb nu een bordeaux rode Omega 2.5 v6 uit 1994.
      Deze is rijkgevuld met centrale deurvergrendeling, airco, automaatje, half elektrische stoelen en ga zo maar door.

Hij ziet er nog best wel goed uit voor zijn leeftijd maar heeft hier en daar een klein deukje.

Hopen dat ik hier nog lang mag van genieten en de ervaringen met jullie kan delen.

Thomas

Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer

welkom op het forum. Hoop dat je nog veel plezier hier zult hebben. Kijk ook eens op http://www.opelomegaportal.nl

gr jack

yoyo
        Deelnemer

Hey Thomas,

Hartelijk welkom, ik hoop dat je nog veel plezier zal hebben van je Omega.
          gr,Aart

Omegauser
          Deelnemer

Hallo Thomas,

Hartelijk welkom hier op het forum. Volgens mij heb ik je Omega hier in Alphen wel eens gezien (en volgens mij wonen we dicht bij elkaar in de buurt).

Veel plezier met je auto en misschien komen we elkaar nog wel tegen.

Groet,

Walter

Sjors-V6

Welkom Thomas ! :kewlpics

Een dikke CD uitvoering :angel

Groetss,
              Sjors

Opelalphen

Ey gasten,

Bedankt voor het welkom heten:).
                Walter, ja dat klopt. Volgens mij heb jij die supermooie omega bij dat kleine watervallentje als ik het goed heb. Ik heb dan al meerdere keren zitten gluren moet ik zeggen:wub .
                Ja zeker sjors, een dikke cd uitvoering :angel.
                Hoop binnekort nog een leren interieur in te kunnen bouwen en leuke velgen op te kop weten te tikken. Maar eerst even wat onderhoud er aan doen en zorgen dat hij blijft rijden:cool:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.