even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik even voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    El_Cheapo

O ja, even voorstellen, da’s wel zo netjes :thumbup

Mijn naam is Andre, en ik heb dus een Opel Corsa 1.2NZ uit het mooie jaar 1996 :P Het is zo’n lelijke groene haha..
      De bumpers en spiegels zijn niet eens in kleur meegespoten maar van die standaard zwart/grijze dingen, ziet er dus niet zo geweldig uit. Er zitten een paar deukjes in, maar die zaten er al toen ik hem kocht, en heb er nog geen fut voor gehad om ze er uit te halen.. en ik weet ook eerlijk gezegd niet hoe ik dat moet doen aangezien ik niet echt een klusser ben :hmmz

Ik heb deze auto nu zo’n 2 jaar en gebruik hem dagelijks voor woon/werkverkeer. Eigenlijk ben ik er best blij mee want hij heeft me in die 2 jaar nog nooit in de steek gelaten en start altijd netjes :wors

Er staat nu 120.000km op de teller, maar als ik naar de motor kijk heb ik daar zo m’n twijfels over.. Maarja, dat maakt me eigenlijk niet uit zolang die maar rijd.

Gisteren ben ik dit forum voor het eerst tegengekomen toen ik op zoek was naar een oplossing voor een probleempje dat m’n auto nu heeft, en ik ben een aantal dingen tegengekomen die me toch wel leuk lijken om te gaan aanpakken zoals de dashbord verlichting. Ik zit er over te denken om die te vervangen door groene leds, dat past denk ik wel bij de groene kleur aan de buitenkant. Misschien dat ik ooit nog ‘s de bumpers in carroseriekleur wil vervangen, maar ik weet niet eens of dat wel kan. :)

Nou ja, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Laters.

BlackSapphire

welkom!

Jerk
        Deelnemer

Welkom op het enige echte Opelforum :thumbup

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘even voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.