even voor stellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik even voor stellen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    b07

hallo ik ben richard

ik heb al een aantal auto’s gehad ,honda crx geweldigen wagen na 2weken in de prak gereden helaas.

een peugeot 205 drie keer niks nooit meer een Franse auto voor mij.

audi a4 ,3 jaar ingereden rijd geweldig ,het nadeel is dat alles wel veel kost kwa onderdelen en, de wegligging niet echt goed is in de bochten.

golf 2 1.3 ,3 jaar in gereden super goedkoop ,nadat de kat kapot was en, een lekken schokbreker heb ik deze weer verkocht.

golf 2 gti 16v 1.5 jaar ingereden ,motorblok vervangen ,diesel versnellingsbak ingezet ,snellenokken ,open uitlaat zelfgemaakte ,spaghetti spruitstuk ,deze auto was echt snel in 6.3 sec naar de honderd maar elkekeer ging er wel wat kapot en ik werd het konstante sleutelen zat en , wou een wat nieuwere auto die niet teveel kosten en, het gewoon blijft doen.

rij nu 1.5 jaar in een opel astra met veel plezier ,ik vind de prijs kwaliteits verhouding goed ,verder nog geen problemen mee gehad .
      heb bij aanschaf de motorolie ,olie filter ,koelvloeistof ,bougies en,distrubutie snaar vervangen.
      wel heb ik wat last van sluge ,ik rij ook maar 10 km naar me werk dus daar doe je weinig aan , ik heb nu een stuk karton voor me radiator geplaatst om te zorgen dat die wat sneller warm word op de kleine stukjes zodat de sluge kan verdampen en, de sluge is al bijna weg dus een goede tip misschien.

Powercorsa

welkom

meangreen
        Deelnemer

welkom hier:thumbup

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘even voor stellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.