Even veranderen :P

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Even veranderen :P

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Rbin

Ik wil graag het onderstaande plaatje anders hebben als het mogelijk is.. Ik wil namelijk dat de dobbelstenen zwart met witten stippen wordt en de achtergrond ook zwart

Hier is ‘t plaatje:

MV

dude waarom ga je zelf niet eens photoshop proberen:P;)

Anoniem

zelf kan ik het ook niet.. al eens via msn een hele uitleg gehad van calike en nog snap ik dr niks van :angel

wingersv
          Deelnemer

je kan het beste gewoon zelf proberen, dan hou je gewoon de site van digimods ofzo open voor de uitleg en dan ga je gewoon oefenen.
            ik ben zelf ook net een half jaartje bezig ongeveer en heb er veel van geleerd, ik heb zelf geen boekje bij me ps dus moest ook uitzoeken waar alles zit en hoe alles werkt.

greetzz

Rbin

Ik wil het wel zelf proberen maar ik heb geen photoshop en ik kan nergens een gratis versie downloaden,, daarom vraag ik ‘t hier aan de experts ;)

Maargoed, ik heb wellicht al wat anders gevonden dus dit verzoek kan worden geschrapt van ‘t forum. Admin, do your thing :P

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.