Even over de Kermis in Blaricum.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Even over de Kermis in Blaricum.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Senatorman

Moest vanavond in Blaricum zijn toevallig tijdens de kermis.

Dan maar even over de kermis. Het is daar kijken, en vooral bekeken worden. Wat kom je daar zoals tegen: BNérs, Gooise vrouwen, rib-broeken, en geld tellen.

Blaricum is verkozen tot het duurste dorp van NL. Nou dat was ook wel te merken. Zo hadden wij geen entree kaartjes voor de rotaryclub, en stonden we ook niet op de gastenlijst, dus we mochten niet mee-feesten met de BNérs

[youtube:1aeot5k4]http://www.youtube.com/watch?v=lT9s8qPgR64[/youtube:1aeot5k4]

Astraman
      Deelnemer

Jah ben er wel eens geweest, nooit meer, moest ergens zijn, auto neergezet in klein straatje in het centrum, even wat rotzooi eruit gooien, komt er een ‘mevrouw’ in een porsche cayenne drammend aan, of ik toch even zo vriendelijk wilde zijn de auto ergens anders neer te zetten in het vervolg want ‘hier’ deden ‘ze’ dat niet zo…… :wtf Het erge was, ze kon er makkelijk langs of anders een straatje verder kon ze eromheen, dus ik zeg dat… of ik wel wist wie ze was??…. dus toen ik binnen even rustig ging nadenken onder het genot van een bak koffie of ik dat wist, had ze toch de ‘R’ gevonden blijkbaar en was ze gedraait. :angel Als ze nou niet zo uit de hoogte had gedaan en het netjes had gevraagd…. :sleeping

jethro
        Deelnemer

:hmmz :hmmz :hmmz
          Nou ze krijgen mij alleen in Blaricum als ze me € 1000,- per uur betalen. :vertag
          Dat je die gasten op je BIG screen krijgt is daar nog aan toe……………… kun je nog zappen. ;)
          Maarr zelf die gasten opzoeken………….. :fy1 :fy1

:jerry :jerry

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.