Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › even ik en mijn astra coupe 2.0 turbo voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 december 2010 om 13:12 #17229953
hallo
ik ben martijn keeman 22 jaar jong en ik kom uit bovenkarspel.
sinds ik mijn rijbewijs heb rij ik al in opel zonder te klagen natuurlijk !!!king:
mijn eerste auto was een astra g 1.6 sport zilver metalic, en nu rijd ik in een astra g coupe 2.0 turbo blauw metalic met bijna alles er op en er aan, zoals geintregeerde navigatie zwart wit interieur standaard opel alarm enzz…
ik heb er zelf nog weinig aan gedaan alleen andere velgen, xenon in mijn koplampen en led lampen in mijn mistlampen, dan kan ik ook mijn mistlampen aan doen zonder afgang van geel mistlampen en blauwe xenon. voor de rest heeft de vorige eigenaar een andere motorkap, spoiler, booskijkers, tankdop, verlaagd, en miss nog wel een paar dingen aan gedaan waar ik nu even niet op kan komen.
maar in verband et een kleine klapper is mijn bumper beschadigd en heb ik er andere koplampen in gezet dus heb ook geen boos kijkers meer, maar die komen er eerdaags wel weer op! dat is ff wat mooier . en mijn eind demper moet vervangen worden omdat de op hang punten er af geroest zijn, dus hangt nu met een electra draadje onder mijn auto dus er moet even goed nog wat aan ge tuned worden hier wat fotos van mijn autotje als de links het doen;
met mijn oude velgen;
met mijn nieuwe velgen, xenon en led mistlamp;
mijn interieur
dashboard met navi
mijn z20let motertje
nog even een foto van mijn oude auto met de oude auto van mijn broer en mijn coupe!
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen als ik vragen heb, en hoop dat ik jullie kan helpen met vragen:angel, ik spreek jullie
LATERSSS26 december 2010 om 14:36 #17779965welkom ;)
26 december 2010 om 18:58 #17779966welkom hier mooie auto:cool:
26 december 2010 om 19:41 #17779967Mooie auto zeg:angel Mag ik vragen wat het kost als 22 jarige een turbo van de astra? Ik twijfel er aan om er ook een te halen volgendjaar heb nu calibra v6
28 december 2010 om 12:31 #17779968ik neem aan kwa verzekering?
dat ik em wou verzekere via fortis asr kon het niet vanwege een te sportief rijgedrag van de auto en een te jonge bestuurder. maar mijn oom zat in de verzekerings business dus die had daar heen gebeld en kon het wel maar voor de hoofd prijs van 160 eurie de maand (toen was ik 21) en nu betaal ik 100 maar het kan ook goed koper via internet want een maatje van me die een jaar jonger is die kon via die verzekerings maatschappij van internet gewoon een subaru verzekeren en een andere een cupra voor 60 of 70 eu in de maand! en ik moet nu ook zeggen dat de coupe turbo voor een drol en 3 knikkers op het internet te koop staan
toen ik em kocht zaten ze nog tussen de 10 en 14.000 eu :(28 december 2010 om 21:19 #17779969welkom hierzo.
ps heb je ook ff een u2u gestuurd.
28 december 2010 om 22:09 #17779970Anoniem
Je hebt je keurig netjes voorgesteld, dank daarvoor. Kunnen een hoop andere nog een voorbeeld aan nemen.
Mooie wagen heb je. Ik vindt je nieuwe wielen helemaal super, en had dit model nog niet eerder gezien.
Welke maat velgen en banden zijn dat?Ik hoop dat je veel aan dit forum hebt, en heb je vragen, gebruik eerst de zoekfunctie. Veel is er al besproken.
29 december 2010 om 10:30 #17779971Welkom , mooie coupe turbo heb je daar net de zelfde als de mijne .
Grtz.30 december 2010 om 00:24 #17779972welkom en ik sluit mij bij senatorman aan :thumbup
Zij idd weinig die zich even netjes voorstellen.
mooie coupé en rij voorzichtig
veel plezier hier op het forum (en met de coupé natuurlijk:P)
Gr.Paul
30 december 2010 om 08:27 #17779973zijn mooie wielen en welkom hier
1 januari 2011 om 16:15 #17779974welkom hier.
eindelijk eens iemand uit mijn buurt (wognum)
mooie wagen heb je,
mocht je zondag de 9de niets te doen hebben, kan je een meeting bij wonen. u2u mij maar mocht je intresse hebben.gr, robert
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.