Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Even een vraag voor slopen van auto.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 oktober 2011 om 17:55 #17242867
Dit gedeelte kon denk ik niet bij de apk/rdw gebeuren.
Maar ik vroeg me af. Als de auto geen kenteken enzo meer heeft enzo wat ik moet/kan doen om het bij een ijzerboer te brengen.
Me colega zei vandaag vna ik weet zeker dat je er nog wel redelijk wat voor krijgt als je die na de ijzerboer brengt.Het gaat om een calibra.
Grof gezegt hij word zo kaal mogelijk.Ramen zitten er nog in, deuren + achterklep.
Voorschermen zijn los maar die gooi ik denk gewoon in de auto.Kan iemand me toevallig vertellen hoe of wat ik moet doen voordat zo’n ijzerboer die auto bijv aanneemt?
31 oktober 2011 om 18:04 #17937180Wij brengen onze crossautos ook altijd naar de iezerboer, weliswaar zonder banden enso en zo kaal mogelijk maar nog wel met motor.
In jou geval maakt het niets uit kwa kenteken, heb je niet nodig zegmaar.
31 oktober 2011 om 18:05 #17937181Nee dat van kenteken snap ik, ik stuur dat gebeuren op aangetekend enzo zodat het kenteken vernietigd is.
Maar ik vroeg me af, hoe zit het met de ramen en bijv her en der nog wat isoliatie gebeuren?
Ik kan miss me oude blok er ook nog in pleuren omdat die zo goed als dood is, teveel schade31 oktober 2011 om 18:08 #17937182Je moet de auto er naar toe brengen……. :P hahaha.. nee serieus.
Ik had een kale kadett E en die man keek nergens naar.
Met deuren en ramen is niet echt kaal trouwens.. Maar goed. is weer extra gewicht! ;) Mijne was kaler. raam zat er wel nog in.
Alles onder de kap weg. En de benzine tank ook. Zat dus geen vloeistof meer in. alle Leidingen wel, bedenk ik me nu.. :D
Heb het ding op zn zij op een tandemasser gedouwd, erheen gereden en hij haalde hem er met een grijper weer af,.
Maar was goed verroest dus kreeg er niet echt heel veel voor. Zei ie ook van te voren.31 oktober 2011 om 18:08 #17937183ik zou effe bellen over het blok. ze willen nog wel eens moeilijk doen met vloeistoffen dus. Als ie hem neemt zou ik hem er nog bij donderen ja.
31 oktober 2011 om 18:12 #17937184tientje of 7 gemiddeld krijg je voor een autowrak
ijzerprijs momenteel 19 cent de kilo
31 oktober 2011 om 18:16 #17937185bij ons zit een auto sloperij,
breng je je auto heen, krijg je altijd nog € 100,-
moet i nog wel wat doen
:jerry31 oktober 2011 om 18:24 #17937179EN als belangrijkste: een kenteken hebben! ;)
31 oktober 2011 om 18:25 #17937186Voor een helemaal gestripte roestige is het meer een tientje of 4 ;)
31 oktober 2011 om 20:55 #17937187@mallemalle wrote:
tientje of 7 gemiddeld krijg je voor een autowrak
ijzerprijs momenteel 19 cent de kilo
en waar kom jij vandaan? hier was het laatst aardig gezakt, 10 cent of zo.
auto wrak is geen ijzer, valt onder blik en is minder waard, maar de 1 is de ander niet, dus verschilt hoe makkelijk ze zijn en hoe goed ze je kennen.
ben laatst met iemand mee gereden, anders had ie geen vervoer terug.
auto gewoon heen gereden, wieltjes er af, op de heftruk, naar buiten, en de kraan maakt er een klein pakketje van ;)
als je de wielen laat zitten kost dat hier 5 euro per band.EN FF BELANGRIJK!!
als er een katalysator onder zit, er af laten halen en appart in leveren, levert ook weer ongeveer 40 euro extra op. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.