even een paar heeeeeeeele simpele vraagjes :P

Forumindex Forums Modellen Astra even een paar heeeeeeeele simpele vraagjes :P

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249411
    talleke
      Lid sinds:
      4 December 2010

      goeiendag allen,

      ik ben de troste eigenaresse van:
      opel astra 2.0 16v irmscher.

      Alleen nu heb ik dus een paar aparte en misschien wel bekende probleemjes voor jullie.

      1) Krijg het lampje van mn asbak NIET gemaakt Heb er helemaal uitgehaald gehad, lamp vervange, maar krijg het niet gevonden.

      2) mijn dashboard verlichting doet het wel. Alleen ik zie niet hoeveel km ik gereden heb. Dus waarschijnlijk 1 miezerig rotlampje kapot.Maar hebben jullie tips voor mij hoe ik het dashboard er netjes uit en in kan zetten.

      En de laatste vraag:
      Ik heb (helaas) schade gereden met de voorkant
      Alles is nu weer zoals het hoort.Behalve de zijkap(zwart).
      Maar mijn hoogteverstellers doen het niet meer.
      Hoe krijg ik die weer werkend?? Of ben ik gewoon gek en moet ik koplampen met motortje kopen??

      iig bedankt allen :thumb

      #18034746
      thereaper
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 March 2011

        Voor je verlichting in je teller kun je ff bij de how-to kijken daar staat vast iets tussen anders ff zoeken in het forum.
        Je hoogteversteling werkt via een motortje aan je koplamp.
        Die kun je van je oude koplamp overzetten. Anders ff een ander motortje erin zetten.

        #18034747
        talleke
          Lid sinds:
          4 December 2010

          ok thnx.

          heb t gezien ja echt geweldig gemaakt. Heb ik weer wat te doen. :lol: :thumb
          Had je ook misschien nog een tip voor de asbak??

          #18034748
          koenelsenaar
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 April 2010

            zekering stuk? wel het goede lampje geplaatst?

            hoe heb je die schade gemaakt als ik vragen mag…

            #18034749
            thereaper
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 March 2011

              Staat er wel spanning op de draad?
              Is de massa wel goed?
              Anders kan er ergens een draad kapot zijn

              #18034750
              talleke
                Lid sinds:
                4 December 2010

                @ koelsenaar
                mijn airco heeft de klap opgevangen. Die heeft geen prioriteit bij mij, aangezien ik een dakraam heb.
                dus heb laten vervangen:
                radiateur,onderbumper en zijkap: mijn autoonderdelen.nl goed spul en vlug geleverd.
                zwarte strips onder de bumper: sloop
                koplamp via marktplaats, waardoor ik nu met 1 booskijker rijdt hihi.

                hij heeft t wel even gedaan maar de sigarettenstekker doet het wel.

                @ thereaper

                zoals je leest, sigarettenaansteker doet het wel. die staan toch samen in verbinding? of is dit ook een aparte zekering?

                #18034751
                talleke
                  Lid sinds:
                  4 December 2010

                  zit nog wel met 1 klein opzichtig probleem: het bevestigingspunt van de voorbumper is afgebroken van de wielkas( zwarte lap voor de band)
                  iemand hier ideen voor?

                  #18034752
                  Astra1.6sport
                    Lid sinds:
                    22 November 2010

                    bevestiging van de voorbumper op de wielkast zit vast met popnagel geloof ik. bij de sloop eentje zoeken en de popnagel uitboren en bij die van jou en weer met ponagels vast zetten :D
                    ik meende tenminste dat het met popnagels vast zat, iemand die dit kan bevestigen of corrigeren?

                    #18034753
                    Mr-T-Opel-Astra-G
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      11 August 2011

                      @talleke wrote:

                      @ koelsenaar
                      mijn airco heeft de klap opgevangen. Die heeft geen prioriteit bij mij, aangezien ik een dakraam heb.
                      dus heb laten vervangen:
                      radiateur,onderbumper en zijkap: mijn autoonderdelen.nl goed spul en vlug geleverd.
                      zwarte strips onder de bumper: sloop
                      koplamp via marktplaats, waardoor ik nu met 1 booskijker rijdt hihi.

                      hij heeft t wel even gedaan maar de sigarettenstekker doet het wel.

                      @ thereaper

                      zoals je leest, sigarettenaansteker doet het wel. die staan toch samen in verbinding? of is dit ook een aparte zekering?

                      Klopt je hebt ook gelijk. Hoe ziet je behuizing eruit van de aansteker plug? Waarschijnlijk maar hij niet meer goed contact waardoor je lampje niet brandt. 7 zekeringen en een brandwond later ben ik erachter gekomen dat dit probleem vaak komt door de behuizing die geen contact meer maakt met het lipje waar je je lampje in steekt.

                      Behuizingen zijn los te verkrijgen.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.