Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Euro houden of Gulden weer terug
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 november 2011 om 17:29 #17941051
maakt mn f-je misschien toch nog kans ooit belastingvrij te worden :jerry
11 november 2011 om 17:58 #1794105214 november 2011 om 14:55 #17941053Euro lekker houden, als de gulden terug komt wordt alles weer 2x zo duur als het al was.
Je denkt toch zeker niet dat ze alles weer zoals vroeger gaan doen dat kost alleen maar meer geld en daar zijn wij weer de dupe van en mogen dus weer een berg belasting meer gaan betalen.14 november 2011 om 15:52 #17941054AnoniemLid sinds:
1 January 1970t maakt in principe geen ene zak uit
betalen moeten we toch :pukeheb wel verschrikelijk heimwee naar de gulden
eigenlijk reken ik der nog altijd naar terug
cker met grotere uitgavenmaar zo t vroeger was wordt het helaas nooit weer
toen ze in berlijn de muur weg haalden had nederland die moeten opkopen
en om onz land heen moeten zettenhad onz heel wat opvreters gescheeld ;)
om om alle vervelende nederlanders /medelanders op schiemonikoog te zetten
ben ik in iedergeval op tegenik zie ze liever in siberie
en wat mij betreft mogen alle niet vervelende werkende belasting betalende
medelanders wel blijven
ongeacht welke kleur ze hebbenwat ze mogen wat mij betreft zelfs hun eigen kerk moskee hebben ;)
als ze die maar niet naast mij bouwen :jerrymaar met de terug komst van de gulden schieten we niets op
beter stappen we uit de eu
en houden we n x op
met vooraanstaan met geld overmaken
als er ergens iets gebeurdwe zijn haast t kleinste landje ter wereld
maar geven het meest weg aan ontwikkelings hulp
steun en geld bij natuurrampen enz enzdat ken de bruine helemaal niet trekken ;)
16 november 2011 om 14:58 #17941055Nou, dan weten we gelijk wat de gulden-stemmers verdienen :jerry :jerry
http://www.nu.nl/economie/2669492/heimwee-gulden-afgenomen.html
16 november 2011 om 15:05 #17941056Een uniforme munt voor landen met elk een eigen financieel beleid was bij voorbaat al een falende zaak, dat blijkt nu maar weer.
16 november 2011 om 15:27 #17941057Gulden zowieso niet meer terug. Als je alle bedragen weer x 2,20371 moet doen zie je hoe hard we al die tijd al genaaid worden met die prijzen.. En bovendien kost het weer miljoenen stickers en nutteloze gulden-calculators, waar de regering ons later weer belasting over terug laat betalen. En die oldtimer regeling moet zowieso terug. Er staat bij me ouders nog een Mitshubitchie (tja what’s in a name) uit 1988 die nevernooit geen oldtimer gaat worden met de huidige regeling… en dat is zowieso zonde.. ik stem pvv :P
Manuela
16 november 2011 om 15:31 #17941058Mitsubitchie :thumb
Tja, ondanks de paar goeie punten van de PVV vind ik ze vaak nog te onbeschoft en denken ze te weinig na….ze benoemen de problemen en dat is heel goed, maar ze komen maar zelden met een oplossing en dat vind ik wat minder. Ik blijf dus nog ff bij de VVD.Het enige wat er leuk is aan de PVV, is dat haar van Wilders. Wat Theo Maassen ook al zei, die man is een vampier…als je een spiegelbeeld zou hebben, zou je wat aan dat haar doen. :jerry
16 november 2011 om 16:23 #17941059@RISL wrote:
Mitsubitchie :thumb
Tja, ondanks de paar goeie punten van de PVV vind ik ze vaak nog te onbeschoft en denken ze te weinig na….ze benoemen de problemen en dat is heel goed, maar ze komen maar zelden met een oplossing en dat vind ik wat minder. Ik blijf dus nog ff bij de VVD.Het enige wat er leuk is aan de PVV, is dat haar van Wilders. Wat Theo Maassen ook al zei, die man is een vampier…als je een spiegelbeeld zou hebben, zou je wat aan dat haar doen. :jerry
Wat denk je van Dries van Agt? CDA. net graaf dracula, mist alleen de cape en de hoektanden. ;)
16 november 2011 om 17:43 #17941060Hij lijkt er wel op ja!
16 november 2011 om 18:42 #17941061heb het altijd al een duistere bedoeling gevonden daar in den haag :jerry
28 november 2011 om 01:29 #17941062euro houden en het loon wat omhoog:D
28 november 2011 om 03:52 #17941063tja.. denk je dat ze nu wel gaan vragen aan het volk wat ze willen..
met meerdere dingen hadden ze referendum moeten houden ipv gewoon door je strotje duwen….
nu gaat het verkeerd… en wie plukt er de vruchten van? ja niet unive nee… maar wel jan met de pet.ik heb weinig goede woorden over voor kabinet (ten) omdat ze in mijn ogen er allemaal een zooi van bakken.
nieuwe kabinet moet eerst 2 jaar lang de rommel opruimen van het vorige kabinet, om vervolgens een nieuwe puinhoop in het regeltjes gestel te maken…en het volk maar betalen.
kreeg mn loonstrookje stond weer een mooie 899 euro belasting afgedragen op pffff kan heel wat leuks doen daarvoor…maar ja mensen die niet werken moeten ook geld krijgen he…
zo kan ik nog wel tijdje doorgaan met tegen alles aanschoppen, hoe je het ook went of keert.. wij als gewone burger hebben (ondanks de democratie, wat dat ook moge betekenen) weinig tot geen invloed/inspraak op wat de gasten in den haag uitspoken.maar ja om antwoord op de vraag te geven.. dan toch maar de euro anders hebben we weer meer feest.
28 november 2011 om 03:56 #17941064ik kijk niet eens naar wat ik afdraag, maakt me misselijk :puke
hoe meer je verdient hoe meer je kan dokken :(28 november 2011 om 04:00 #17941065ik verdien nooit genoeg altijd te weinig.
28 november 2011 om 04:06 #17941066tja, is dat niet standaard?
28 november 2011 om 07:50 #17941067Ik verdien heel veel, maar krijg maar heel weinig ;)
28 november 2011 om 08:28 #17941068Ik betaal graag veeeeeeeeel belasting, da betekend dat er ook veeeeeeeeel binnenkomt. :D
28 november 2011 om 15:20 #17941069of dat je word genaaid :???:
28 november 2011 om 15:45 #17941070Jah maar dat word je toch…
5 maart 2012 om 07:05 #17941071ff omhoog halen :P
ka het stukje zo niet weer vinden, maar na dat geert wilders heeft laten onderzoeken als de gulden terug halen weer goedkoper is kwam er uit dat het zeker goedkoper is.
wanneer de euro blijft kost het “ons”ongeveer 130 miljard.
wanneer de gulden terug komt, zal nederland binnen 2 jaar alles weer terug hebben verdiend.
de burger zou zelf ook inspraak hebben als de gulden terug komt, of dat de euro blijft.ik zeg… gulden terug ;)
5 maart 2012 om 09:17 #17941072Sjongejonge wat een flutonderzoek. Natuurlijk zal Wilders zeggen dat de gulden goedkoper is, hij zal geen onderzoeken publiceren die het tegendeel bewijzen. Die man is ook niet gek.
5 maart 2012 om 09:37 #17941073Gulden terug? ik weet het niet.
Kijk effe stom voorbeeld, donderdag avond de stad in geweest met paar vrienden, lekker terassje gepakt op het vrijthof.
Lekker buiten gezeten met een warme chocomel en dat koste 3,- euro :shock: Stel voor gulden komt terug zegt die ober ja kost 6,60gulden :hmmzWat vroeger alles in gulden waard was is nu bijna, of is al in euro’s waard.
Ik zeg euro’s houden.
5 maart 2012 om 10:17 #17941074voor de euro hadden we van het woord crisis NOOIT gehoord
voor de euro waren we een van de leiders in de wereldeconomie
wij hebben europa niet nodig, hun ons wel
moeten wij betalen omdat ze in de zuidelijke europese landen niet met geld kunnen omgaan?
ik vind van niet!Weg met die pleuro! grenzen dicht! geldkranen dicht!
Er zijn zo veel landen die we al jaren financieel steunen, waar geen ZAK van terrecht komt
Zelf met iemand gesproken die in ghambia geloof ik geweest was
Hij ging daar met een groep een schuur bouwen voor een boer
Toen kwam het leger met dikke AK’s, en namen alles mee
Dit scheen vaak zo te gaan, net als met de voedselhulp
In werkelijkheid komt er maar 20% direct terecht
De rest word of verkocht op de markt, of is voor het legerOnze regering moet veel kritischer worden waar we geld aan uitgeven
Blijkbaar vinden ze de gezondheid van volkeren die er toch niks van bakken
Belangrijker als ons eigen volkToen de gulden er nog was werd bijvoorbeeld fysiotherapie gewoon vergoed
nu moet je jezelf er extra voor verzekeren
Pas een melanoom laten uitsnijden, zelfs pleisters moet je tegenwoordig zelf betalen :swear:puke
5 maart 2012 om 11:19 #17941075ik zeg terug…..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.