Et waarde van lmv

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Et waarde van lmv

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    squashjunkie

Hoi,
      Ik heb net tweedehands velgen gekocht voor mijn Astra H. Ik heb een Et waarde van 35 op dit moment, maar die nieuwe velgen hebben een Et waarde van 43. Verder, is alles goed.
      Moed ik dan van die rings (spacers) kopen voor die nieuwe velgen? Ik heb wat gelezen op Internet maar het is niet duidelijk als het moed of niet.

Mvg

McKaamos
      Deelnemer

Ligt er aan. ALs het past kan het prima zonder spacers.
        Loopt het aan, dan heb je spacers nodig. liefst met wat langere bouten om de extra afstand te overbruggen.

Jurgen
        Deelnemer

De kans bestaat idd dat het aanloopt, maar gewoon even een kwestie van proberen, anders een spacertje er tussen en idd langere bouten.

squashjunkie

Bedankt voor jullie reactie…
            Die velgen ik heb gekocht zijn van een Zafira van het zelfde steekmaat, alleen het et waarde is 8mm groter. Die velgen zijn originiel Opel velgen, net zo als het Zafira in deze post..
            http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=156473&p=2019542&hilit=zafira+velgen#p2019542
            Bij die link…
            http://www.steekmaat.nl/steekmaat.php?merk=Opel&type=Astra+H+%285+gaats%2C+2004+-+2009%29
            staat ook het Zafira velgen ook op het lijst, daarom weet ik het niet precies….
            Mischien is het gewoon een kwestie van proberen, als ik kan een droog weekend vinden LOL

squashjunkie

Ik heb nu die lmv op mijn astra h gedaan.
              Die past perfect!!!!!!!!!
              Bedankt voor jullie reacties…..

hanskadett

:kewlpics :kewlpics :kewlpics

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.