Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › et waarde Monza A1
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juli 2009 om 20:24 #17493156
19 inch onder een Monza? Zal wel bruut staan maar m.i. past dat niet bij de auto. Gelukkig valt over smaak niet te twisten…..
29 juli 2009 om 21:24 #17493157Goede bekende van me 18 inche onder zijn Senator:
http://www.users.bigpond.net.au/greenvk/
20 inche gaat ook wel,alleen dan moet je een erg platte band hebben,wat het comfort niet echt ten goede komt.
3 augustus 2009 om 14:36 #17493158origineel gepost door henkjan_80
19 inch onder een Monza? Zal wel bruut staan maar m.i. past dat niet bij de auto. Gelukkig valt over smaak niet te twisten…..Je moet er idd van houden…Maar een paar mooie velgen vind ik nooit weg.
Zolang de rest maar standaard blijft dan vind ik het ok.
Maar als je achter de wagen zou staan zou je misschien wel ter plekke van gedachte veranderen…was er breed aan de achterkant.greetzzz.
3 augustus 2009 om 14:37 #17493159origineel gepost door GSE
Goede bekende van me 18 inche onder zijn Senator:http://www.users.bigpond.net.au/greenvk/
20 inche gaat ook wel,alleen dan moet je een erg platte band hebben,wat het comfort niet echt ten goede komt.
ja kan idd ook nog…maar een band van 30 hoog vind ik al oncomfortabel genoeg:hmmz
14 augustus 2009 om 14:25 #17493160Hallo Allemaal,
Ik heb mijn nieuwe velgen uiteindelijk gekocht.
Het zijn 18 inch BBS velgen geworden met voor 225 / 40 / 18 en achter 255 /35 / 18
ze lopen gelukkig niet aan en ik vind het super mooi staan voor de zomermaanden…in de winter gaan
de oude vertrouwde 14 inch Ronals er weer onder,zie hieronder een paar fotootjes:cool:
14 augustus 2009 om 16:29 #17493161:thumbup
Ziet echt super uit,persoonlijk zou um voor iets lager niet mistaan 2/3cm ofzo niks extreems.Maar zo is het al prachtig.
14 augustus 2009 om 16:54 #17493162Mario, ze zien er niet fout uit. Maar BBS en een Monza vind ik vaak een goede combinatie.:thumbup
15 augustus 2009 om 15:54 #17493163AnoniemLid sinds:
1 January 1970Super…….Mario :D
De velgen staan er inderdaad geweldig onder,
je weet de Monza mooi vast te leggen op de foto :thumbupAlleen het schoonmaken van die BBS, grrrr,
Om terug te komen om hem evt te laten verlagen
hierbij een foto van jou Monza, maar nu 3 of 4 cm verlaagd.
Dan kun je zelf er een beeld van vormen,
maar of het ten koste gaat van het rijcomfort………:hmmz15 augustus 2009 om 21:28 #17493164dankjewel allemaal voor de positieve reacties :thumbup
Wat betreft verlagen….de ruimte valt reuze mee…en hij lijkt in werkelijkheid niet zo hoog op z’n poten te staan.
de foto die je hebt bewerkt Ron…ziet er supervet uit….maar toen ik deze foto had genomen stond mijn Monza niet op een rechte weg waardoor hij idd hoog op z’n poten lijkt te staan.
Bij de foto’s van schuin van voren zie je dat de ruimte lang niet zo groot is als op de foto die jij bewerkt hebt.
Wanneer de eerst volgende meeting is zal ik zeker van de partij zijn en dan kunnen we elkaars Monza is als broers naast elkaar zettenking:Enne Rinus…..Ik bel je van de week even om hem bij je te komen showen:cool:
15 augustus 2009 om 21:35 #17493165Ik zal van de week even fotootjes van dichtbij maken en dan kunnen jullie de ruimte zien wat nog over is.
Op de foto van de zijkant zie je ook helemaal de banden niet….had ze met bandenzwart (wetlook) behandeld waardoor ze als het ware zijn verdwenen op de foto:o15 augustus 2009 om 21:37 #17493166op het topic show hier je import monza staan nog een paar fotootjes voor de gegadigden:D
16 augustus 2009 om 08:11 #17493167AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door charlois187
dankjewel allemaal voor de positieve reacties :thumbup
Wat betreft verlagen….de ruimte valt reuze mee…en hij lijkt in werkelijkheid niet zo hoog op z’n poten te staan.
de foto die je hebt bewerkt Ron…ziet er supervet uit….maar toen ik deze foto had genomen stond mijn Monza niet op een rechte weg waardoor hij idd hoog op z’n poten lijkt te staan.
Bij de foto’s van schuin van voren zie je dat de ruimte lang niet zo groot is als op de foto die jij bewerkt hebt.
Wanneer de eerst volgende meeting is zal ik zeker van de partij zijn en dan kunnen we elkaars Monza is als broers naast elkaar zettenking:Enne Rinus…..Ik bel je van de week even om hem bij je te komen showen:cool:
je hebt gelijk, Mario, op deze foto ziet het er nog beter uit :o:thumbup
16 augustus 2009 om 09:12 #17493168origineel gepost door charlois187
Enne Rinus…..Ik bel je van de week even om hem bij je te komen showen:cool:
Is goed !! Laat maar zien dat ding !! Ik ben alleen woensdag avond niet thuis. Dan heb ik een D&D sessie. De rest ben ik er wel.
16 augustus 2009 om 09:39 #17493169Wat heb je er grote remmen opzitten,of teminste dit lijkt zo vanuit de zijkant foto.
16 augustus 2009 om 10:13 #17493170AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ben ziet alles :o:D
16 augustus 2009 om 21:07 #17493171Het lijkt zo alsof er een grote remschijf in de velg zit?
Zijn het nog serie remmen en zo niet wat heb je gebruikt?17 augustus 2009 om 08:13 #17493172Hoi GSE,
Nee was het maar waar :D
De schijven zijn “de standaard” schijven….Ik heb wel een hele mooie set gezien op MP
voor 1200 euro….vind ik dan wel weer te duur aangezien mijn Monza goed genoeg remt met de
standaard schijven…..Maar idd het lijkt net of er monster remmen op zitten!!:thumbup
Ik heb mijn Monza nu 1,5 jaar ongeveer en heb toen ik hem had gekocht meteen voor en achter
nieuwe schijven gemonteerd…de oude waren zo krom als een hoepel!:D11 september 2009 om 11:59 #17493173een beetje erg laat maar zie hieronder een aantal fotootjes zoals belooft.
Ook een paar fotootjes van de motorruimte, welke er ook naar mijn mening er goed uit ziet.
Binnenschermen compleet laten vervangen door nieuwe en uiteraard ook maar gelijk laten spuiten
groeten,
Mario
11 september 2009 om 12:54 #17493174AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dacht echt dat je m’n auto gebruikt had :D:D:D
Hij ziet er strak en netjes uit, Mario.:thumbup
Maar euh, die moertjes op de veerpoot ff origineel maken,
die hebben geen kleurtje nodig .:hmmz12 september 2009 om 11:20 #17493175hahahah….ik snap wat je bedoeld…..
klein vraagje vannacht is er van voor tot achter een kras op mijn monza gezet..+/- 2 meter lang:cryzijn er nog mogelijkheden dit weg te krijgen zonder te spuiten?
commandant misschien?
kras op de deur en achterscherm zijn niet diep, maar voorscherm is totaan de grondlaag in gekrast…..als ik het zou zien gebeuren zou ik niet voor mezelf in kunnen staab :fy1:argue12 september 2009 om 18:05 #17493176AnoniemLid sinds:
1 January 1970Aaargh, das kl….te voor je :cry
Mijn advies is, nu op dit moment nog geen actie uitvoeren,
laat de situatie even een tijdje rusten, laat de dader
nu nog even ‘genieten’ van zijn actie, waarschijnlijk uitgevoerd door woede of afgunst. :thumbup ;)Maar…..je kan een poging wagen op naar jou spuiter gaan,
die hebben speciale poets-technieken, en misschien
blijft de schade beperkt tot het voorscherm, dat niet meer
te ‘redden’ is, waardoor 1 deel alsnog gespoten moet worden. :mad:Het beste blijft dan gewoonweg spuiten, de hele zijkant,
op het moment dat het vandalisme afgekoeld is.
Deze kleur is moeilijk voor een spuiter om erbij te maken,
laat staan om te spuiten. Bij het spuiten van de hele zijkant,
ben je gegarandeerd dat er GEEN directe kleurverschil optreedt. :thumbupSucces met het herstel, Mario ;):thumbup
12 september 2009 om 18:14 #17493177Hee Mario,
Balen man. Weer zo’n onverlaat (laat ik het maar elegant zeggen), die niet met z’n handjes van iemand andermans spullen af kan blijven.
Maar eh, je bent toch nu ondertussen All-Risks verzekerd? Dan wordt dit gewoon gedekt.
12 september 2009 om 18:23 #17493178AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door rinus de boer
Hee Mario,Balen man. Weer zo’n onverlaat (laat ik het maar elegant zeggen), die niet met z’n handjes van iemand andermans spullen af kan blijven.
Maar eh, je bent toch nu ondertussen All-Risks verzekerd? Dan wordt dit gewoon gedekt.
Als dat idd zo is, dan wel opgeven, maar wel even wachten met reparatie :hmmz
14 september 2009 om 08:35 #17493179AnoniemLid sinds:
1 January 1970Kun je er misschien een foto van plaatsten:o
Hopelijk kom je met je verzekering er goed mee weg :hmmz
Je moet er niet aan denken dat je Monza net een taxatie
heeft gehad, maar dat de verzekering nog niet rond is :cryVeel sterkte en succes met het herstel van je Monza, Mario :thumbup
14 september 2009 om 10:20 #17493180thanks voor jullie medeleven!!….dat waardeer ik echt.
Ik hem mijn Monza vanaf vandaag All-Risk verzekerd, maar ga het spuitwerk zelf betalen
na nog een paar keer goed te hebben gepoetst heb ik alles uit mijn deur en achterscherm kunnen halen:thumbup enkel mijn voorscherm moet gedaan worden, er word door middel van scannen van mijn lak of zoiets exact dezelfde kleur gefabriceerd, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken volgens mijn spuiter (gelukkig).
Maar het kost wel weer enkele honderden euro’s…..zonde geld is het.Jammer Ron dat ik er niet bij was van het weekend bij de Veluwerit….was hem helemaal vergeten!!!
Ik had een email van Rinus gekregen maar die zag ik veels te laat :cry
Bij de volgende rit zal ik er zeker bij zijn.Al met al….ik ben heel blij dat ik het grootste gedeelte eruit heb kunnen poetsen….nu volgende maand maar even het voorscherm laten doen.
groetjes,
Mario
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.