Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Essen-motorshow
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 november 2010 om 06:21 #17723288
zo bijna klaar.. camera mee,koffie mee/
zullen is foto s maken van vanalles wat er staat en rond loopt:P
29 november 2010 om 20:42 #17723289net weer terug , wat een sneeuw :o
achterlichtjes , schroefsetje en grilletje gescoord :D29 november 2010 om 21:05 #17723290Ik ben ook weer terug was om half 8 thuis.. waren rond 16.30 vertrokken:swear
Maar zagen het al sneeuwen toen we daar liepen en zag da het niet bleef liggen… maja enige tijd later bleef het wel liggen … pfff. We hebben over 60km niet harder gereden als 80km per uur.. dus dan weet je het wel!
Venlo de grens over sommige stukken 110 gereden en Bij Asten weer stapvoets…Nu kunnen me velgen en zomerbanden gaan rusten voor het volgende jaar..
Heb zat bekijks gehad met me sneeuwschuiver:D:D
Maar er waren nu veel meer opels te zien als anders… meestal had ik meer foto s van vrouwen,maar nu meer foto s van opels en verschillende velgen:jerry
Alhowel ik me laatste 12 en een heel mooi meidje was.. die was bloedmooi en wat ze aan had was supergeil:P
AL met al een gezellige dag gehad
Heb een filter gekocht van Pipercross
collega een bedradings setje, 25mm2 stroom en rca kabels en zekering)29 november 2010 om 21:07 #17723291foto’s van die meid dan:D
29 november 2010 om 21:19 #17723292origineel gepost door Oenatje
foto’s van die meid dan:DZal is kijken….:D
29 november 2010 om 21:49 #17723293Die bij die roze smart zeker….die ging er ook echt voor staan :P
Ben ook weer veilig thuis, heb wat fotootjes gemaakt en 4 schaalmodellen op de kop getikt:
– Rekord E
– Rekord P2 SchnellBestelwagen
– Opel Blitz Kastenwagen
– Vauxhall CavalierVerder wat ideetjes her en der opgedaan en een ingeving gekregen voor mijn astra om iets aparts te gaan doen, maar eerst eens even kijken of bruintje dat trekken kan en het haalbaar is.
Heb in ieder geval een goeie dag gehad.
29 november 2010 om 21:59 #17723294Gij mag niet meer raaien:P
Bij mij lag ze meer over de Evo,lekker zwoel kijken;)origineel gepost door Astraman
Die bij die roze smart zeker….die ging er ook echt voor staan :PBen ook weer veilig thuis, heb wat fotootjes gemaakt en 4 schaalmodellen op de kop getikt:
– Rekord E
– Rekord P2 SchnellBestelwagen
– Opel Blitz Kastenwagen
– Vauxhall CavalierVerder wat ideetjes her en der opgedaan en een ingeving gekregen voor mijn astra om iets aparts te gaan doen, maar eerst eens even kijken of bruintje dat trekken kan en het haalbaar is.
Heb in ieder geval een goeie dag gehad.
30 november 2010 om 09:57 #17723295ik ben er gister ook geweest.
er stonden mooiere auto’s als 4 jaar geleden.mijn vriendin heeft nog een aantal dingen voor haar astra g gekocht voor leuke prijzen. voor de e en b kadett helaas niks kunnen vinden.
ik vond het een zeer geslaagde dag op de sneeuw op de terugweg na, de eerste 10km ruim een uur rijden. daarna viel het gelukkig mee.
over de meisjes daar. de meeste mogen ze wel eens wat bij voeren. er stond 1 van 170cm 35 kilo waarvan 5 kg tieten en 2kg plamuur.
30 november 2010 om 19:36 #17723296origineel gepost door nova….
origineel gepost door Oenatje
foto’s van die meid dan:DZal is kijken….:D
Jammer van die lul er voor loopt…maar het gaat om wat er naast staat[
Is wel niet de mooiste foto.. want die hou ik zelf hahahahaha
30 november 2010 om 19:45 #17723297Hier een paar opels!
30 november 2010 om 22:46 #17723298Wij zijn ook gister geweest.. De terug weg was wel drama, maar gelukkig hadden we in ieder geval goeie winterbanden..
Heb zo’n 300+ foto’s geschoten, ook nog van die meid van die Smart..
We zijn terug gekomen met een setje achterlichten, en een goed gevulde maag :king:
1 december 2010 om 06:43 #17723299origineel gepost door Harjan
Wij zijn ook gister geweest.. De terug weg was wel drama, maar gelukkig hadden we in ieder geval goeie winterbanden..Heb zo’n 300+ foto’s geschoten, ook nog van die meid van die Smart..
We zijn terug gekomen met een setje achterlichten, en een goed gevulde maag :king:
Ok mooi harjan… laat je foto s maar is komen,ook met die smart;):D
1 december 2010 om 15:12 #17723300origineel gepost door nova….
origineel gepost door Harjan
Wij zijn ook gister geweest.. De terug weg was wel drama, maar gelukkig hadden we in ieder geval goeie winterbanden..Heb zo’n 300+ foto’s geschoten, ook nog van die meid van die Smart..
Haha, om ze allemaal te uploaden wordt echt te gek.. Wil ze eventueel wel naar je mail sturen:P
Zitten heel wat pikante foto’s tussen:P
1 december 2010 om 20:42 #17723301hierbij mijn foto’s van een zeer geslaagde dag! voor degene die nog gaan… have fun!
1 december 2010 om 20:42 #17723302
1 december 2010 om 20:42 #17723303
1 december 2010 om 21:08 #17723304origineel gepost door Harjan
origineel gepost door nova….
origineel gepost door Harjan
Haha, om ze allemaal te uploaden wordt echt te gek.. Wil ze eventueel wel naar je mail sturen:P
Zitten heel wat pikante foto’s tussen:P
u2u:D
2 december 2010 om 08:02 #17723305Samenvatting van foto’s die ik gemaakt heb..
2 december 2010 om 10:52 #17723306AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik zal het zondag wel zien, wat het geeft….
2 december 2010 om 18:57 #17723307Vandaag even heen geweest en even wat foto’s gemaakt.
Hier te zien: http://www.carfriends.nl/index.php?topic=528.04 december 2010 om 11:32 #17723308ik ben woensdag heen geweest… het was inderdaad veel beter als voor gaande jaren… en de opels waren weer dik aanwezig!
4 december 2010 om 22:03 #17723309Originally posted by mooiwark
ik ben woensdag heen geweest… het was inderdaad veel beter als voor gaande jaren… en de opels waren weer dik aanwezig!Vandaag geweest maar ben het hierboven niet mee eens, wat wordt deze show met de jaren toch slechter en ben nu ik al voor de 14de keer op rij hier geweest, denk ook de laatste!
Genoeg mooie en dikke wagens gezien maar wat een rommelmarkt verder :hmmz
5 december 2010 om 22:20 #17723310AnoniemLid sinds:
1 January 1970tja, ook een beetje met PORE eens.
kom er ook al jaren, en heb het idee dat het elk jaar weer minder wordt…
prijzen worden bij de standhouders weer hoger, minder kortingen etc….
heb het idee dat ook de overall kwaliteit iets terugloopt, tuurlijk nog genoeg mooie zaken te zien maar heb wel het idee dat het allemaal wat minder wordt.tevens, wat een goddelijke rust vandaag. waren om 9.15 binnen, geen rijen voor de kassa, geen drukke boel maar gewoon lekker rondlopen en foto’s maken ging op je gemak. op het eind van de dag natuurlijk wat drukte in de koophallen maar nog niets ernstigs zoals voorgaande jaren.
setje compo speakers gekocht, wat LED verlichting en deze 2 dingen:
was er al een tijdje na op zoek.
6 december 2010 om 06:26 #17723311Ik ben zaterdag 4 december geweest.
Op de heenweg lekker door kunnen rijden zonder drukte of gladheid.
Wel op parkeerplaats P10 moeten parkeren, waarna we met een bus naar de Messe gebracht werden.
Binnen was genoeg te zien, alleen helaas het kelder gedeelte gemist.
Die vonden we pas toen de tent ging sluiten.
Maar zoals hierboven al vermeld werd, het word wel minder elk jaar.
Misschien dat dit te danken is aan de economische crisis??
Heb ook genoeg gezien wat ik wel wilde hebben voor mijn auto, maar helaas liet het budget dat niet toe :(
Al met al toch een leuk dagje gehad, met genoeg vrouwelijk schoon :)Foto’s volgen nog…
6 december 2010 om 07:03 #17723312Ik ben zaterdag 4 december geweest.
Op de heenweg lekker door kunnen rijden zonder drukte of gladheid.
Wel op parkeerplaats P10 moeten parkeren, waarna we met een bus naar de Messe gebracht werden.
Binnen was genoeg te zien, alleen helaas het kelder gedeelte gemist.
Die vonden we pas toen de tent ging sluiten.
Maar zoals hierboven al vermeld werd, het word wel minder elk jaar.
Misschien dat dit te danken is aan de economische crisis??
Heb ook genoeg gezien wat ik wel wilde hebben voor mijn auto, maar helaas liet het budget dat niet toe :(
Al met al toch een leuk dagje gehad, met genoeg vrouwelijk schoon :)Foto’s volgen nog…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.