Ervaringen zedai v41 modellen

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Ervaringen zedai v41 modellen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Ale

Hallo,

Ik heb sinds gister een v41 in mij auto, mooi radio voor in een astra h vanwege het uiterlijk, ook metteen maar decamara achterin gemonteerd.

Nu werkt bij mij alles prima op een paar dingen na,

Ten eerste heeft de radio zeer slecht ontvangst en is het een ergenis om naar de radio te luisteren waarbij er ook nog geen rds is te zien.

Ten tweede is de geluids kwaliteit een stuk slechter dan mijn originele radio, had de dvd90 navi als ik t goed heb.

Hebben meer mensen deze ervaring? Of zal ik toch echt een belletje moeten doenmet nav audio

Wess1988
      Deelnemer

Ik heb de v41 ook alleen dan in mijn vec.

Het geluid viel mij ook direct op. De bas is een stuk minder aanwezig en het geluid lijkt zachter.
        De bluetooth is perfect en het bellen via de bluetooth ook.

Kwa radio ontvangst is het heel verschillend. Als ik op de snelweg van Lelystad naar Heerenveen rijdt bijvoorbeeld, dan moet ik hem iets aanpassen op de frequentie, maar thats it.

Kwa navigatie is hij traag met opstarten, maar voor de rest erg duidelijk en helder.

Heb alleen nu een “safe driving” in beeld wat ik er niet uit krijg :fy1 :argue

Sendur

Ik heb net een Zendai v41 gekregen, kwam uit mijn vader zn Astra H en wil m nu in mijn Vectra uit 2003 zetten. Op verschillende verkoopsites zie ik dat voor vectra c’s ouder dan 2004 een aparte kabel nodig hebben; heeft iemand enig idee wat voor 1 en waar te halen?

Wess1988
          Deelnemer

Ik heb gereageerd in vectra gedeelte.
            Ik kreeg een kabel mee welke niet eens gebruikt hoefte te worden.

Stuurbediening werkt niet meer. Voor de rest alles.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.