Ervaringen met poedercoaten??

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Ervaringen met poedercoaten??

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245612
    HardcoreHell
      Lid sinds:
      14 March 2005

      Heeft er iemand ervaringen met poedercoaten in de kleur chroom of donker-chroom??

      Ik wil mijn velgen misschien laten coaten in 1 van die 2 kleuren, maar was benieuwd of er iemand is die dit al eens gedaan had.
      En als dat zo is, of hij/zij dan wat foto’s zou willen plaatsen..

      #17980882
      HardcoreHell
        Lid sinds:
        14 March 2005

        Niemand?????

        #17980883
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Schuitje hier had een stel velgjes per ongeluk chrome terug gekregen terwijl ze eenandere kleur moesten worden. Ziet er goed uit, was bij een bedrijf in putten als ik me niet vergis.
          Wil er zelf ook 3 setjes laten coaten in chrome kleur maar voorlopig nog geen tijd voor gehad.

          #17980884
          Junior125
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 January 2006

            die witte van mij zijn toen ook gecoat jan, bij astra stramon in asten, bij van eijk zit die. was niet echt duur, maar zou er wel flink
            wat blanke lak op laten zetten, tenminste witte wielen is een ramp om zuiver te houden.

            #17980885
            opelkadetje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 December 2004

              ik ben zelf coater geweest:P en wij hadden regelmatig setjes velgen die opnieuw gecoat werden.

              eventuele stoeprandschade (niet te grote schade) wordt geveild.. en bewerkt met opvulling indien mogelijk en kleine oneffenheden worden volgespoten zodat je een nette set terug krijgt (mits het een goede coater is.)

              denk dat je zo rond de 100 euro kwijt bent (dat waren klanten bij ons in ieder geval) zal nu enigzinds 150 zijn?

              #17980886
              2000
              Moderator
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Ik heb het toevallig van de week gevraagd hoeveel het zou kosten om mijn atsjes opnieuw te doen. Dus wit laten coaten, daarna (ikzelf) de randen polijsten, en daarna blanke lak. Zou iets van 6 tientjes gaan kosten, per stuk.
                Chrome heeft “mijn” coater niet. Tevens gevraagd voor kleppendeksel, distributie deksel, injectiehuis en motorsteunen, rond de 100 euro

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.