Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Ervaringen met "Motor up" (van de reclame)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 november 2009 om 10:05 #17213950
Hoi,
Ik vroeg me af of er mensen zijn met ervaringen met dit spul? Ik geloof er eigenlijk niet zo veel van maar zou het toch willen proberen omdat ik gewoon erg benieuwd ben naar de werking. Als ik de ervaringen van gebruikers lees op de eigen website is het wel positief maar misschien zijn er hier nog mensen die het hebben gebruikt of iemand kennen.
De reclame van Tommy Teleshopping:
“De revolutionaire motorbehandeling waarbij u geen olieverversing nodig heeft. Motor Up is de nieuwste generatie motorbehandeling en wordt al door meer dan 14 miljoen mensen over de hele wereld gebruikt! Eenvoudig te gebruiken door Motor-Up in de motor te gooien. Laat uw oude motor weer als nieuw klinken en uw nieuwe motor zelfs nog beter.
Werking
Motor Up hecht zich aan het metaal waardoor wrijving aanzienlijk wordt verminderd. Het resultaat? Meer PK’s, vermindert slijtage, bescherming tijdens de koude start en nog veel meer.”
9 november 2009 om 20:46 #17547298het klinkt goed maar ik heb het gewoon niet op Tommy Teleshopping
het klinkt mooi en uit eindelijk werkt het gewoon niet.
en ik ben bang dat dit ook zoiets iets.
gr daan
9 november 2009 om 21:04 #17547299of het verstopt je kanalen of brengt andere schade toe…
Zeker met hele moderne motoren met meer fijnafstellingen kan je niet zomaar additieven bij gooien.
let daarmee op, en kijk ermee uit..
Willem
9 november 2009 om 22:28 #17547300hoi, ben ik weer, ben tijdje weggeweest maar ben weer terug.
over je vraag, de voordelen die worden genoemd lijken mij heel erg op de eigenschappen die GEWONE olie in je motor ook doet, ik ben niet zo’n handige monteur ofzo, maar ik denk effe met mijn gezond verstand.
Fabrikant beveeld niet voor niks een bepaalde soort olie aan, toch?9 november 2009 om 22:29 #17547301dat heb je mooi goed inderdaad.
Ik houd het wel bij Valvoline Synpower 5w40 haha…
Willem
9 november 2009 om 22:29 #17547302Motor Up hecht zich aan het metaal waardoor wrijving aanzienlijk wordt verminderd. Het resultaat? Meer PK’s, vermindert slijtage, bescherming tijdens de koude start en nog veel meer.”
Doet fatsoenlijke motorolie niet precies hetzelfde?? :hmmz
9 november 2009 om 22:48 #17547303Al die dingen in de reclame vind ik crap :thumbdown
Het werkt vaak niet en je betaalt er de hoofdprijs voor
Maar je krijgt er altijd wel een weet niet hoeveel spullen gratis en voor niks bij :hmmz
Jaja, en daarom is de prijs zo hoog??? :jerry
Dus ik zeg nee tegen motor up :thumbdown
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.