Ervaringen met laatste type Agila

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Ervaringen met laatste type Agila

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258272
    franswinterbans
      Lid sinds:
      20 March 2011

      Hallo forumlezers ik vraag me af waarom er zo weinig gevraagd of verteld word over de agila B. Zijn ze zo goed of wil niemand er in gezien worden?? Gr frans

      #18149322
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        omdat er ten eerste absoluut geen sporttieve auto , dus ook helemaal niks , ze zijn niet voorruit te branden , en de meeste mensen die hem kopen is omdat de ideale auto is voor hun wensen/budget en het alleen maar zien als een vervoersmiddel om van A naar B te komen.

        en misschien omdat het geen opel is

        #18149323
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          @johanhummer9, dat is toch geen reden om er hiermee niet op het forum te komen? Misschien zijn ze wel zo betrouwbaar dat er nooit een vraag over gesteld wordt.


          @franswinterbans
          , volgens mij is de Agila B niet veel verkocht, de Suzuki Splash (dezelfde auto met Suzuki-badge) was namelijk goedkoper. Daarnaast is het koperspubliek voor een Agila B niet echt het type persoon wat je veel op fora zult vinden, lijkt me.

          #18149324
          Sindela
            Lid sinds:
            6 October 2010

            De Agila B is een prima autotje! :angel

            Vermoedelijk zijn de bestuurder wat mindere actieve forumbijdragers :D

            RECLAME + LINK VERWIJDERD

            #18149325
            johanhummer9
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 May 2011

              @RISL wrote:

              @johanhummer9, dat is toch geen reden om er hiermee niet op het forum te komen? Misschien zijn ze wel zo betrouwbaar dat er nooit een vraag over gesteld wordt.

              nee klopt , ik bedoel je er ook niks verkeerds mee , mijn ervaringen met die auto’s zijn goed , der is bijna nooit wat mee.

              maar ze worden voornamelijk bereden door oudere mensen en vrouwen daarom denk ik dat er niet zoveel eigenaren op het forum zitten

              #18149326
              Andre_Ede
                Lid sinds:
                16 June 2006

                Een Agila is nu eenmaal geen modlel die je effe flink gaat Chiptune b.v. of effe lekker brede banden en super speciale velgen er onder gaat doen.

                De doel groep is anders dan voor een Corsa, Astra, Insignia, waar veel meer aan “opgeknapt” wordt.

                #18149327
                HiTmAn
                  Lid sinds:
                  10 February 2005

                  mijn vrouw rijd er 1
                  zeer te spreke over. fel groene

                  als er probleme zijn worde er hier vrage over gesteld.
                  geen probleme zijn geen vrage! lijkt me duidelijk. goeie auto dus ;)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.