Ervaringen met armsteun? Astra GTC

Forumindex Forums Modellen Astra Ervaringen met armsteun? Astra GTC

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    R010

Ik wil graag een armsteun plaatsen, deze ziet er netjes uit. Heeft hier iemand toevallig ervaringen met deze armsteun of de armsteunen van cargoods?

Alvast bedankt..

Corjan
      Deelnemer

@R010 wrote:

Ik wil graag een armsteun plaatsen, deze ziet er netjes uit. Heeft hier iemand toevallig ervaringen met deze armsteun of de armsteunen van cargoods?

Alvast bedankt..

http://www.ebay.nl/itm/Mittelarmlehne-OPEL-GTC-Armlehne-Armrest-ASTRA-H-G-/390312506267?pt=DE_Autoteile&hash=item5ae070339b” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik heb deze en ben er zeer tevreden over

dion87

me pa heeft de originele erin, die dus aan de stoel vast zit.
          ik denk toch dat dat de beste blijft.

R010

Opel gesproken, voor mijn auto is alleen de achteraf montage armsteun beschikbaar. Dit er 1 die in t middenconsole wordt bevestigd en dus niet in de stoel. Kosten €99,-

Jefkere

Mijn ervaring zegt dat je best niet teveel naar Opel luistert :vertag
              De originele armsteun kan ALTIJD achteraf geplaatst worden.
              Bij de How-To’s staat een How To gemaakt door Spacejam voor een originele armsteun voor de Astra H.
              Heb zelf een lederen geplaatst bij mijn Astra H GTC zonder problemen, is stukken mooier en netter dan zo’n aftermarket.
              Plaatje bij het praatje: (Plaatjes zijn wel al een dik half jaar oud)

Waar kan je ze vinden zonder +- €250 bij de dealer te betalen? Duitse Ebay en ik denk dat je dan nog onder de €99,- uitkomt die de dealer je gaat vragen, installeren is makkelijk aan de hand van die How-to. Ze bestaan zowel in stof als in leder, afhankelijk van welke bekleding je hebt natuurlijk. Hier zag je één in leder. In de How-To staat één in stof afgebeeld. Binnenin zijn ze mooi afgewerkt met een anti-slip matje.

Jefkere

Basshoven

Dat is niet waar wat de opel “dealer” zegt…. :ass
                zie topic: ;)
                viewtopic.php?f=5&t=117884

Edit:
                Jefkere was me voor :thumbup

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.