Zijn er forumleden die ervaring hebben met het ombouwen en rijden op lpg?
Ik ben in het bezit van een 2.0T 4×4 184 kw en ben voornemens de Insignia op lpg te laten ombouwen.
Maar is de Insignia er wel voor geschikt, krijg ik geen probeem met de kleppen koppakking e.d.
Mijn dealer adviseert het om niet te doen, omdat hun al ervaren hebben dat het problemen geeft met kleppen en koppakking.
Jammer dat er géén reactie gekomen is op je vraag!!
Heb je je Insignia al naar LPG om laten bouwen? Ik ben benieuwd. Ik ben ook bezig om in mijn ST een LPG tank te laten bouwen, maar wel eerst weten of dit géén kwaad doet aan de auto
Ben er ook erg benieuwd naar, niet zozeer omdat ik zelf een Insignia heb…..maar dit model staat bovenaan het lijstje om over 2-3 jaar mijn Vectra GTS te gaan vervangen. Op een duits forum las ik laatst dat naast de 1.4 T Ecoflex eigenlijk alleen de 2.0T & 2.8 V6 goed op gas zouden functioneren.
Naar mijn weten zijn de zogenaamde high pressure turbo’s sowieso niet goed op gas. En voor de nieuwe 9-5, die gebruikt maakt van ongeveer dezelfde motor, is ook geen gas mogelijk. Ik zou het lekker laten als ik jou was, de dealer raadt het niet voor niets af.
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.