Ervaringen Dynavin D99 ??

Forumindex Forums Modellen Astra Ervaringen Dynavin D99 ??

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    ahrend

Sinds een tijdje ben ik aan het rondsurfen voor een mooi passende (betaalbare) navigatie met bluetooth, usb, SD, aux. enz.
      Nou kwam ik deze pas tegen ,maar ik kan er eigenlijk nergens reviews oid. over vinden,heeft er hier iemand ervaring mee.
      Dynavin heeft een eigen site en zit in Spijkenisse en aangezien dat nogal een eind rijden is om ff te gaan kijken.

Ik heb dit berichtje een tijdje geleden ook al bij de ‘íce’afdeling geplaatst maar daar reageerd er niemand

Opeltje17
      Deelnemer

Heb zelf geen ervaring met dynavin, al schijnen ze in de bmw E46 wel goed te werken.

Wat ik wel weet is dat de ”Eonon D5156E” wel een echte aanrader is, kennis van mij heeft hem nu geruime tijd in z’n zafira B en is er helemaal tevreden over.

ahrend

Ik ben over Dynavin een stukje wijzer :angel ,op hun eigen site staat dat oa een bedrijf in Meijel ook hun spul levert/inbouwd :agent .
          Nou 1 telefoontje daarheen hielp mij uit mijn droom,toen ik de naam Dynavin noemde hoorde ik een HELE diepe zucht :wtf , 1 en al ellende zei de man :puke ,sommige sets al 3 keer terug gehad,kost niet alles maar dan heb je ook NIKS.
          Hij raadde al hun producten af.
          Dusss,maar eens kijken naar zo’n EON :hmmz :hmmz

330da

mooiste is dat dynavin en eon haast hetzelfde is. alleen staat er een andere logo/frame op…

beide hu’s moet je ook nieuw kopen en geen gebruikte. doe je dit wel dan moet ik die beste man uit meijel gelijk geven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.