Ervaringen coming – leavig home module

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ervaringen coming – leavig home module

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Erwin
    Deelnemer

Hallo,

Ik zag op GM tuningparts de coming – leaving home module. artikel nummer DEC-FH-M35. Heeft iemand hier ervaring mee? Waar sluit je deze op aan, gaat dit via de can bus of gewoon op de normale bekabeling.

Erwin
      Deelnemer

Niemand?

Bartjex88
        Deelnemer

Heb er eentje liggen, Maar nog niet de tijd gehad om dit aan te sluiten.

Gts-2.2

Ben ik ook wel benieuwd naar :hmmz

Vannos
            Deelnemer

heb er ook een geprobeerd maar werkt van geen meter. heb alles eerst op een losse accu getest omdat het spul er Goedkoop uitziet.

uiteindelijk na wat meten, kwamen we er achter dat er maar 3 volt op de uitgang kwam voor de verlichting ipv 12V

2e uitgang voor de verlichting kwam helemaal geen spanning op. het spul gelijk de vuilnisbak in gegooid. koste dan ook maar 22 euro
              maar is toch zonde om weg te gooien.

stiggel
              Deelnemer

Je kunt veel beter een “Happy-Lightshow” module aanschaffen.
                Deze is wel iets duurder, maar gewoon plug en play! Deze stuurt je CanBus aan en hierdoor krijg je extra (en leuke) opties. Ik heb ‘m al ruim twee jaar in mijn Signum zitten en werkt al die tijd probleemloos! Binnen 15 min. werkt dit systeem en je hoeft geen draden te trekken e.d.
                Voor meer info: http://www.happylightshow.de/

Succes!
                STiGGEL

@Vannos wrote:

heb er ook een geprobeerd maar werkt van geen meter. heb alles eerst op een losse accu getest omdat het spul er Goedkoop uitziet.

uiteindelijk na wat meten, kwamen we er achter dat er maar 3 volt op de uitgang kwam voor de verlichting ipv 12V

2e uitgang voor de verlichting kwam helemaal geen spanning op. het spul gelijk de vuilnisbak in gegooid. koste dan ook maar 22 euro
                maar is toch zonde om weg te gooien.

derartz
                Deelnemer

normaal kom ik bijna nooit op het vectra gedeelte maar nu zie ik dit topic toevallig… ik heb vandaag die coming home module van gm tuningparts werkend gekregen. zie het astra gedeelte, er zijn is een topic ‘light module’

helaas klopt het electrische schema niet van die light module en ik moest ook nog twee diodes er tussen solderen om ongewenst gedrag weg te krijgen.

derartz
                  Deelnemer

ik heb er een how to van gemaakt
                    viewtopic.php?f=126&t=156932

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.