ervaringen aftermarket xenon.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum ervaringen aftermarket xenon.

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237735
    jutoma
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 March 2005

      Kan iemand mij vertellen of dit setje in mijn Vectra c 2 zou functioneren ?

      http://www.navaudio.nl/products/Xenon-sets-H1%2C-H3%2C-H4%2C-H7-D2S%2C-D2R%2C-9005%2C-9006-en-Bi-Xenon.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Volgens de beschrijving is de set canbus storing vrij.

      Mvg,
      Martijn

      #17879621
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        maakt niet uit wat voor setje je er in zet. Als je na het inbouwen met een opcommetje ff xenon inschakelt , dan doet ie het prima zonder problemen en storingen.
        Ik heb er zelf een setje in van ebay.de voor 25 euro , werkt perfect.

        #17879622
        jutoma
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 March 2005

          Hoi Speaker,

          Ik zag bij dit setje dat ze canbus klaar zijn, dat betekend toch dat je ze niet meer moet aanmelden als xenon.

          Mvg,
          Martijn

          #17879623
          speaker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 March 2007

            dan niet nee.

            #17879624
            afterburner27
              Lid sinds:
              9 September 2010

              Nee dat niet, maar je hebt er wel gelijk twee kachels bij onder je motorkap :P

              #17879625
              jutoma
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 March 2005

                ik zie dat ik een setje montage clips er bij moet kopen, staat er ergens op het internet een gebruiksaanwijzing hoe ik die moet gebruiken?

                Mvg,
                Martijn

                #17879626
                D3nnis_
                  Lid sinds:
                  14 July 2010

                  @jutoma wrote:

                  ik zie dat ik een setje montage clips er bij moet kopen, staat er ergens op het internet een gebruiksaanwijzing hoe ik die moet gebruiken?

                  Mvg,
                  Martijn

                  Montage clips zijn niet zo zeer nodig.
                  Het enige waar je rekening mee moet houden, is dat de adapter waar de xenon lamp opgaat (het plaatje waar nu je huidige lamp opzit).
                  Daar moet een knipje in gemaakt worden, anders past het draad van de xenon lamp niet.
                  Verder kan je de ballasten gewoon met e.v.t. een tywrap vast zetten.

                  #17879627
                  jutoma
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 March 2005

                    Hoi Dennis,

                    heb jij zelf ook xenon in je Vectra?
                    Mijn vorige Vectra had origineel xenon, maar de lichtopbrengst was niet echt optimaal.

                    #17879628
                    orrie
                      Lid sinds:
                      31 March 2010

                      Hallo,

                      Let er wel even op dat men vaak snel de Canbus functie ziet staan en dat men der vanuit gaat dat de Boardcomputer geen foutmeldingen geeft, echter dit is vaak niet het geval! Let er daarom wel even op welke Kit je koopt.

                      Over de adapters, ik zou zeggen geef die paar euro extra uit zodat je altijd nog je orginele adapters hebt voor de verkoop van je auto. (de meeste halen de lampen er uit).


                      @jutoma
                      :
                      Dit komt omdat origineel Xenon minder sterke lichtbundel heeft, men mag van de fabriek niet hoger gaan dan 4300K en de ideale lichtsterkte is 6000K.

                      #17879629
                      sw_reijnders
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 October 2005

                        @afterburner27 wrote:

                        Nee dat niet, maar je hebt er wel gelijk twee kachels bij onder je motorkap :P

                        wel handig in de winter :jerry

                        #17879630
                        KoosV
                          Lid sinds:
                          1 July 2011

                          @jutoma wrote:

                          Kan iemand mij vertellen of dit setje in mijn Vectra c 2 zou functioneren ?

                          http://www.navaudio.nl/products/Xenon-sets-H1%2C-H3%2C-H4%2C-H7-D2S%2C-D2R%2C-9005%2C-9006-en-Bi-Xenon.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                          Volgens de beschrijving is de set canbus storing vrij.

                          Mvg,
                          Martijn

                          Het zou best kunnen functioneren, maar die hele goedkopen setjes geven vaak veel storing. Ik had om mijn vorige auto een Pilot Pro setje en dat werkte bij mij goed.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.