Ervaring midlock 2500 afstel gereedschap.

Forumindex Forums Modellen Omega Ervaring midlock 2500 afstel gereedschap.

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    arjontje
    Deelnemer

Ik hoor / lees dat de V6 van opel een beetje irritant is om op tijd te zetten (distributie riem) nu ben ik aan het kijken voor speciaal gereedschap. En kwam ik bij de midlock 2500 uit.

Zo als de titel al zegt wie heeft hier ervaring mee?
      Is dit makkelijk te gebruiken, en werkt het fijn.

RAL
      Deelnemer

zonder die midlock gaat het ook uitstekend. ik gebruik deze set absoluut niet.:D

Jack-omegax3.0xe
        Deelnemer

Ik heb deze set zelf en moet zeggen dat het fijn werkt.

Daarbij ook goedkoper dan het origineel van opel.

Want als je een tand verschil hebt dan loopt je v6 al niet meer zo lekker.

Gr Jack

arjontje
          Deelnemer

Oke bedankt voor de reactie’s :thumbup

bob4043

Mijn monteurtje (een oude ANWBer en werkplaatschef) heeft de MIdlock gebruikt en was zeer tevreden.
              Bekijk ook even de TIS voor handige tips.
              Het Brilletje is onmisbaar voor het op tijd zetten van de nokkenassen. Kan je niet vaak genoeg controleren.
              NOOIT de riem vervangen zonder een dergelijk borgset. Alleen als je daarna een duur geluid wil horen.
              Als er maar een van de 5!!!! assen verloopt, loop je grote kans op motorschade.
              Het hangt trouwens wel af in welke auto je V6 zit. Bij de Omega (of de Saab, want ook daar zit tie in) gaat het nog wel, maar bij een Vectra is het een HEL. Kom je zeer moeilijk bij. Met name bij de excentrische rollen. De motor eruit lepelen is dan nog makkelijker. Geen karweitje voor een amateur.

manus

Ik heb het bij mijn omega ook zonder gedaan,de motor stond ook op een tafeltje voor mijn neus dus ik kon er heel goed bij.
                Maar de volgende keer doe ik het ook met,de motor loopt al weer bijna 40000km als een zonnetje maar het duurde wel even voordat het hele spul naar mijn zin op tijd stond.
                Ik denk dat dat met gereedschap een stuk sneller gaat.

cali

even een oude topic naar boven halen

ik ben op zoek naar zo’n setje nieuw zijn ze behoorlijk aan de prijs en waarschijnlijk gebruik in um maar 1 keer

mijn vraag heeft iemand er nog eentje liggen die er vanaf wil of het uit wil lenen liefst in de omgeving van Nijverdal/ zwolle

Jack-omegax3.0xe
                  Deelnemer

Ik heb de set nog liggen en wil hem wel verkopen. (rij geen v6 meer)
                    stuur maar een pb

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.