ervaring met Mantzel.de ?

Forumindex Forums Modellen Astra ervaring met Mantzel.de ?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273465
    LorenzoGrootveld
      Lid sinds:
      7 September 2013

      Hallo allemaal,

      Heeft iemand misschien ervaring met Mantzel uit Duitsland ?
      Ik wil hier graag dit spaghetti spruitstuk gaan bestellen : http://www.mantzel.de/tuning-shop/Faecherkruemmer-Opel-Astra-G-X18XE1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      En ik wil deze dan graag in Duitsland gaan ophalen maar weet iemand toevallig of je er spullen kan afhalen ?

      Groeten,
      Lorenzo

      #18295716
      Jerremy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 October 2004

        Het zal waarschijnlijk afhangen van wat er besteld wordt, heb zelf paar jaar terug een inlaat besteld bij dit bedrijf (Nowack motors / Herr Oliver Nowack is het bedrijf en persoon achter Mantzel.de) en dat verliep verre van soepel.

        Volledige bedrag vooruit betalen (honderden Euro’s), vervolgens 0,0 communicatie vanuit Nowack zelf (geen reactie op e-mails, telefoon die niet werd opgenomen, terugbel beloftes die niet werden nagekomen) en lang, heel lang wachten voordat ik de spullen eindelijk een keer had, en toen het er eenmaal was viel de kwaliteit mee ook wel wat tegen.

        Sommige dingen die hij verkoopt worden in China gemaakt vermoed ik, en daar heeft hij denk de touwtjes vwb afwerking niet geheel in handen noch de controle over.

        Nogmaals wellicht afhankelijk van wat er besteld wordt, en sommige artikelen hebben ze dan ook gewoon op voorraad. Ik zou maar goed navragen alvorens te bestellen. Wellicht dat de zaken nu beter op orde zijn daar.

        #18295717
        opelpower89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 September 2009

          mantzel is niet meer wat t vroeger was , ik zou ergens anders kijken

          #18295718
          Corsa_GSi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Friedrich Motorsport
            Sportex Exhaust
            Lexmaul

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.