Ervaring met FSRS Opel Webshop en FSRS Parts Webshop

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Ervaring met FSRS Opel Webshop en FSRS Parts Webshop

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    kleinegee
    Deelnemer

ben niet van het maken van reclame maar bij deze wil ik toch even mijn ervaring delen.
      Hier een kachelweerstand gekocht voor mijn vectra met ecc. deze was helaas binnen het jaar weer overleden (op een nieuwe kachelmotor ) even bellen en zonder problemen een nieuwe. oke het is garantie maar toch. Ik ben zeer vriendelijk en correct behandeld en binnen 24 een nieuwe weerstand in huis.
      top :thumb

Anoniem

Ik heb ook niets anders dan positieve ervaringen met ze. Goed geholpen aan de spullen iedere keer, als ze het zelf niet hebben regelen ze het voor me. Heb er al meerdere malen besteld en dat blijf ik ook doen! Aanrader voor iedereen!

gose91
        Deelnemer

Ik ga er zeer binnenkort wat bestellen. Ook onderdelen waarvan ik al heb gezien dat ze die niet hebben, dus ik zal ze even testen

Shane_Astra_g
          Deelnemer

Ik heb onderhand al veel onderdelen bij hun vandaan. Hele goede service!

corsaboy
            Deelnemer

De heren zijn altijd behulpzaam.
              Nemen de tijd voor je, leveren snel en correct.

Mocht er iets een keer niet kloppen, gewoon bellen en het wordt opgelost.
              Service zoals het hoort.

En de prijzen zijn natuurlijk goed :thumb

gose91
              Deelnemer

@gose91 wrote:

Ik ga er zeer binnenkort wat bestellen. Ook onderdelen waarvan ik al heb gezien dat ze die niet hebben, dus ik zal ze even testen

“Binnenkort” duurde even wat langer, maar na 14 mailtjes over en weer om er maar zeker van te zijn dat alles klopt is een bestelling geplaatst. Kleine kans dat ik hun goede het-klopt-niet-service nodig heb dus. En nu maar kwijlen bij de voordeur

kiyamizio

14x mailen had ik na 2e keer al gebelt gaat vele malen makelijker Fred en Richard weten waar ze het over hebben.

Rickyyy
                  Deelnemer

Top bedrijf heb ik nu al veel bestellingen geplaatst.

Altijd volgens afspraak geleverd, hebben ze een onderdeel niet in de shop staan komt dit ook nog voor elkaar!

gose91
                    Deelnemer

@kiyamizio wrote:

14x mailen had ik na 2e keer al gebelt gaat vele malen makelijker Fred en Richard weten waar ze het over hebben.

Ja, maar af en toe een fotootje meesturen hielp wel. En het heeft niet zo’n haast dus dan ga ik er geen telefoontje tegenaan gooien

gerard123
                      Deelnemer

goed bedrijf ik had february 2017 twee voorwiellagers vervangen maar na ongeveer 1000 km was het weer raak met het rechter lager heb gebeld kreeg een hele aardige meneer aan de lijn en vertelde het probleem hij zei dit is geen :happy02: probleem ik stuur meteen een nieuwe op en kreeg het lager de dag er op gemonteerd en rijden het merk van het lager is van automotiv waar het geproduceerd word weet ik niet maar dat maakt niet uit ik hoop dat ie het nu wel lang houd ps goede service dit bedrijf geen probleem bedankt. :good: :toppie:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.