ervaring met 3M di-noc carbonfolie… pic’s please :)

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer ervaring met 3M di-noc carbonfolie… pic’s please :)

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    RISL
    Moderator

Dat ziet er mooi uit zeg!
      Maar ik vraag me af of me dat zou lukken, ben meestal niet zo handig met dingen zoals folie.

tommy1982

@wessaa wrote:

daarbij nog veel meer delen beplakt, zoals de instap lijsten waar astra ingegraveerd staat, letters zijn nog zichtbaar!
        de kapjes op het stuur van de radio bediening, de kunstof kap over de motor.
        op de b stijlen ook beplakt met de folie, dak van een andere auto.

de folie is heel erg prettig om mee te werken, na goed verwarmt te hebben is deze goed in alle hoeken en gaten de vormen!

Hoeveel had je nodig om die achterste lijst op je kofferklep te bekleden? Want ze worden verkocht op een standaard breedte van 122cm, en als ik me niet vergis is die achterste lijst juist 122cm :hmmz

paulers

Tommy wat je ook kan doen is een “knip in het middel maken.
          Dat betekend dat de wafelstructuur van de folie aan 1 kant contra loopt dan de ander kant .
          zo dus ///////////////\\\\\\\\\
          Dat staat ook erg vet.

Dat kun je doen door in het midden de twee lappen folie elkaar te laten overlappen.
          Als je dan met een scherp mes de beide folies ( die op elkaar geplakt zijn) samen doorsnijdt heb je een linkerzijde die exact tegen de rechterzijde aansluit.

Snappie ? :hmmz

Paul

patrickww

Leuk spul zo te zien! :wub

paulers

@RISL wrote:

Dat ziet er mooi uit zeg!
              Maar ik vraag me af of me dat zou lukken, ben meestal niet zo handig met dingen zoals folie.

Ik ook , maar deze folie sluit absoluut geen lucht in , en laat zich meermalen lostrekken om weer opnieuw geplakt te worden…
              Het kleinste stuk folie op internet kost 15 euries, kan je lekker oefenen..

paulers:D

tommy1982

Kan ik idd ook doen ja, zal het wel bekijken en later hier posten als ik het spul heb. Heb nl net een mail verstuurd naar het contact mailadres van de site op vorige pagina of het mogelijk is om de folie ook af te halen op locatie op het contactadres van hun (web?)winkel aangezien ik er dinsdag passeer en de verzending naar belgie 15€ bedraagt … :shock:

ahrend

Als je nou met die folie ergens eindigd,waar je niet ‘de hoek om ‘gaat ,maar gewoon stopt aan een rand,blijft ie dan ook gewoon goed zitten ,of zal ie er dan af gaan krullen ?

Astraman
                  Deelnemer

Ik ga denk ik de bovenkant van mijn luchtfilterhuis doen. Die komt binnenkort weer terug zonder restrictor en metr vectra c aanzuigbuis. Is een mooi accent om te laten zien dat eraan gerommeld is, lijkt me mooi oefenprojectje.

tommy1982

Ok, heb mail terug gekregen van de heer van ec-performanceparts. Ik mag het dinsdag avond ophalen dus ik hou jullie op de hoogte (als dat gewild is natuurlijk) van mijn ervaringen met de folie. :thumb

paulers

Succes Tommy, natuurlijk is het gewenst om jouw foto’s te zien :kewlpics

paul

Fearless
                        Deelnemer

@ahrend wrote:

Als je nou met die folie ergens eindigd,waar je niet ‘de hoek om ‘gaat ,maar gewoon stopt aan een rand,blijft ie dan ook gewoon goed zitten ,of zal ie er dan af gaan krullen ?

Niet aan te raden iig, vooral als dat iets is wat buiten de auto is.
                          Buiten komt er vocht en wind onder…dan laat het los.

Als je gewoon alles naar achter vouwt, met de fohn er bij. Dan blijft het perfect zitten.

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.