Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Ervaring iemand met Chargertech Eindhoven, chiptuning
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 december 2012 om 19:55 #17253504
Wil as dinsdag bij Chargertech in Eindhoven mijn vectra OPC 28LET laten chippen
van 255 naar 315 icm downpipe.
Kosten zijn €299 en wordt weggeschreven onder de sportknop.Heeft iemand hier ervaring mee??
9 december 2012 om 20:13 #18082863Al eens aan de Opel forum sponsor Unlimited Tuning gedacht ?
Denk dat die je minimaal hetzelfde kunnen bieden en uit ervaring weet ik dat zij er vaak meer uit weten te halen door hun maatwerk.9 december 2012 om 21:58 #18082864+1
Je kan ze een mailtje sturen, het extreme pakket staat niet op de site zie ik maar dat is voor elke turbomotor mogelijk volgens mij, Unlimited Tuning kennende.
Wat Juffer1 ook schrijft, maatwerk gaat boven alles. En dat leveren ze!
9 december 2012 om 22:04 #18082865chargertech gebruikt volgens mij eds chips? ik rij al een poosje met een eds chip in mijn c20let en ben er zeer tevreden mee!
bij chargertech bestel ik meestal mijn silicone slangen. prima spul voor het geld :thumb das mijn enigste ervaring ermee ;)9 december 2012 om 22:11 #18082866Hebben ze een dyno-testbank bij ChargerTech? Dan pas heb je een chip op maat, dan worden ook alle dipjes eruit gefilterd ten opzichte van een “standaard chip”. Elke auto is immers anders.
Ik ben niet zo goed in Aardrijkskunde maar volgens mij ligt dat behoorlijk dicht bij Sevenum (woonplaats van de TS), dat is wel lekker.
9 december 2012 om 22:41 #18082867Chargertech heeft geen rollenbank, dat was de reden destijds waarom ik naar Marl, Duitsland ben gereden om er zeker van te zijn.
9 december 2012 om 22:47 #18082868:wtf dat had ik niet verwacht, dat is niet zo fraai. Mijn mening: denk dat je dan beter een andere tuner kan benaderen… :oops:
9 december 2012 om 23:02 #18082869Chargertech gebruikt idd software van EDS. Er zijn wel hier een paar leden die hun auto daar hebben getuned, en tevreden ook. Wanneer je specifieke wensen hebt, word er eerst contact opgenomen met EDS in Marl, en die schrijven dan een bestand, vervolgens sturen ze het op naar Chargertech en deze flasht de nieuwe Tuning op de ECU. Nadeel is dat je niet meteen kan zien wat de nieuwe waardes zijn. Met rollenbank ben je een honderdje meer kwijt, maar dan ben je zeker van je winst. Unlimited Tuning heeft hier ook een actie lopen as het goed is. Er zijn verschillende tuners die goed zijn dus er is keus zat.
9 december 2012 om 23:33 #18082870Sinds kort boardsponsor, klopt!
Dit heb ik kunnen vinden qua prijzen: viewtopic.php?f=191&t=171655
10 december 2012 om 11:11 #18082871Ik weet wel dat een rollenbankuitdraai je auto waarde ook iets verhoogt!
Heb vorige week mn astra ingeruild en als ik verteld dat ie gechipt is kijken ze eerst wat verontrust. Als je dan met de uitdraai komt aanzetten en dus kunt bewijzen dat ie daadwerkelijk de pk’s heeft en dat ie bij een goede tuner zorgvuldig is gechipt doen ze ineens helemaal niet moeilijk meer!
Sterker nog, waar ik de uitdraai liet zien zaten ze hoger met de inruilprijs.Daarnaast hebben ze in de astra 3 verschillende programmas gehad op de rollenbank en daarna bleek de 2de het beste bij mijn auto te passen dus is die er in gepompt.
Ik zeg EDS, Klasen, v-maxx, vdb-works of misschien inderdaad unlimited tuning (hoe wel ik die niet ken)
Met zo’n dure wagen moet je niet op €100,- besparen.16 december 2012 om 19:37 #18082872Nou hij is getuned bij chargertech en ben super tevreden tot nog toe.
Alles is weggeschreven onder de sportknop, alhoewel hij normaal ook al veel
beter werkt.
Je kan wel degelijk een testrun maken bij chargertech als je er om vraagt, en dit voor maar €50,
Je kan dit doen bij the tunng factory in nederweert.Heeft iemand ervaring met een downpipe bij een vectra c OPC erop zetten?…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.