ervaring Chiptuning

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila ervaring Chiptuning

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
  • Auteur
    Spacejam
    Deelnemer

[rquote=1876698&tid=138614&author=Gianni62][rquote=1837380&tid=138614&author=hennyw]de software wordt uitgelezen en in bepaalde bereiken aangepast naar wens van de klant, ik dus.
      hierna wordt de orginele software meegegeven met de klant, weer ik dus.
      heb geen vermogen betaald en ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden, wat een ander ook zegt.
      voordat ik mijn zafira heb laten chippen heb ik hier ook gevraagd waar.
      en wat bij de ene top is wordt door de ander afgekraakt.
      om nu zomaar in de ruimte te roepen dat iemand een oplichter is slaat nergens op. (icefreak)
      iemand afrkraken mag, maar doe het wel onderbouwt.
      als je zin hebt om een bak geld uit te geven om je auto op een testbank te laten chippen, ga je gang, maar zeg niet dat het niet anders kan.
      ik heb het uit ervaring, topsnelheid is beduidend omhoog terwijl het verbruik, bij dezelfde snelheid is gedaald.
      tot zover mijn relaas, heb verders geen zin in het verdedigen van bedrijven.
      oh ja ik heb geen aandelen o.i.d. bij het bedrijf, ***, wat mijn auto heeft gechipt, ben gewoon supper tevreden.[/rquote]

Bedrijf *** welke is dat want ik heb ook wel oren naar een betere verdeling van het vermogen. Ik heb ook begrepen dat die 2.2. blokken erg geknepen zijn dus dan moet daar toch wel iets moois uit te halen zijn.

[/rquote]

Volgens mij is hij hier gebanned van het forum en staan er daarom sterretjes.

Gianni62

Oh sorry ik wist niet dat men geen bedrijfsnamen mag noemen.
        Ik ben alleen het Alfa forum gewend.
        Maar als iets vertrouwd is en uitgeprobeert is dan hoef ik het wiel toch niet nog eens uit te vinden.

Maar deze persoon kan het toch in de prive posting zetten?

hennyw

het bedrijf is: Tuning-chips in Belfeld
          mocht hij hier banned zijn weet iemand dan misschien waarom?

Gianni62

@hennyw – van harte bedankt.

ZafirB

[rquote=1877664&tid=138614&author=Gamespel]EDS heeft zijn werk weer goed gedaan…. geen Meriva B maar de Astra J van 180pk naar 360pk…

http://www.autoweek.nl/autonieuws/16098/EDS-maakt-Opel-Astra-tot-Focus-RS-eter%5B/rquote%5D
              zoo.. van 180 naar 360 pk… hebben ze dubbele motor ingebouwd !

5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.