Ervaring chiptuning mtech icm c20xe

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Ervaring chiptuning mtech icm c20xe

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    pascalomega

Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met de chiptuning van mtech icm een c20xe.

Wat ik graag wil weten zijn de volgende punten.
      – kloppen de cijfers die hun opgeven wat je aan vermogen erbij krijgt? (Testbankresultaten)
      – hoe staat mtech zelf bekend (positief/negatief) en waarom?
      – zouden jullie het een ander aanraden of liever uit de buurt blijven?

Mvg

cliffvxr
      Deelnemer

Van die kant en klare lays chips van m-tech zou ik af blijven
        Want je weet niet hoeveel vermogen je motor nu levert en wat de winst is na het zelf plaatsen van de chip.
        En daar komt bij dat je bij die kant en klare chip net zoveel garantie krijgt als bij yet-cars :puke
        Ze garanderen de opgegeven vermogens winst alleen !!! Als je blok 111.000% is en je moet echt E95 tanken anders gaat je blok op langere termijn kapot :wtf
        Denk dat het beter is om je geld te besteden aan een chip op maat :thumb

bart-gsi
        Deelnemer

Ik heb met mtech geen probleem bestel er relatef regelmatig onderdelen en stel er genoeg vragen over mijn motor en de tuning ervan… Hun doen bij oude opel modellen een E prom tuning en bij de nieuwe gaat het niet om een E prom te verwisselen dus krijg je een tuning op maat.. En je kunt daarna een test ronde rijden en als je niet tevreden bent zetten hun de standaard set up terug…
          Er staat ook bij dat je vanaf het punt dat je de chip hebt alleen euro 98 kunt gebruiken dus met e95 gaat het dan idd niet lukken ..

Vinci
          Deelnemer

Die chips zijn wel veilig, maar dat betekent ook dat ze niet maximale winst geven. Er is wel iets te behalen als hij dedicated euro98 geprogrammeerd is, en dat kan wel universeel, maar nogmaals, maximale winst haal je enkel met chips op maat.

Nadeel weer van chips op maat is dat als je op de rollen gaat staan met oude LMM en oude verdere sensoren het daarmee perfect wordt afgestemd en het wel eens kan gebeuren dat als er iets echt stuk gaat en vervangen moet worden de afstemming wederom niet goed klopt.

KRSA2000
            Deelnemer

Mtech is (te) duur…
              Plus verkopen ze onderdelen als hun eigen werk, terwijl het van elders komt (en wederom goedkoper te verkrijgen is)
              Een voorbeeld zijn hun power caps, de tweede versie is zelfs grotendeels origineel opel spul.
              Ik had een C20NE met een chip van hun, maar had geen winst op de bank.

Sent from my SM-P900 using Tapatalk

Corsa_GSi
              Deelnemer

Voor een C20XE afstelling even Miruni hier op het forum contacten.
                Die maakt al jaren chips op maat voor die motoren.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.