Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Erik’s Rekords; update: Gele klaar, Carbagerunner bijgekocht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 september 2011 om 06:31 #17861267
Ik ga hier geen welles nietes spelletje spelen Arjen , maar dat heeft rob mij zelf verteld toen ik daar was !
Dus als Rob staat te liegen, lieg ik het nu ook , :vertag
En als er niets mis is met zijn site, waarom krijgen veel (zachtjes uitgedrukt ) mensen dan geen reactie Arjen ????????????????Ik weet wel als ik nog iets nodig heb rij ik er wel langs, dan maar een dag vrij en 420 km rijden !
3 september 2011 om 07:29 #17861268noci, ben je er gewoon heen gereden of heb je eerst even gebeld?
3 september 2011 om 07:36 #17861269Daar ga ik verder niet op in. Rob ik en ik hebben dezelfde site, technisch gesproken, en zitten samen op 1 server. En dat werkt allemaal perfect. Maar Rob heeft andere zaken aan zijn hoofd en stelt andere prioriteiten. Rob is een hele goede vriend van mij en val hem daarom niet af. De kans is aanwezig dat we in de toekomst samen de bestellingen gaan verwerken. Klanten hebben dan binnen een dag of 4 de spullen in huis.
3 september 2011 om 12:02 #17861270Zojuist een kachelradiateur via marktplaats gekocht. Wordt vandaag opgestuurd. Volgende week kunnen we dus weer verder! :jerry
3 september 2011 om 18:25 #17861271@Deperik wrote:
noci, ben je er gewoon heen gereden of heb je eerst even gebeld?
Sorry voor de late reactie !
maar ik ben er gewoon heen gereden en hij was bezig met een oplegger de bedrading of luchtleidingen aan het repareren.
maar hij stopte gelijk en helpte mij gelijk, niks mis mee.
Alles netjes opgelost alleen jammer dat rob het te druk heeft met zijn transport en zijn hobby wat achterop komt.3 september 2011 om 18:50 #17861272Geeft niks, als ik eens in de buurt kom zal ik er wel langs gaan voor de andere onderdelen.
Zijn kachel moet natuurlijk ook blijven branden en dan komt de hobby als laatst.
Het ging mij voornamelijk om de kachelradiateur zodat ik verder kan met opbouwen en dan naar de RDW.
Nu een via MP voor 25 euro. Geen geld!4 september 2011 om 08:30 #17861273@Arjen wrote:
De kans is aanwezig dat we in de toekomst samen de bestellingen gaan verwerken. Klanten hebben dan binnen een dag of 4 de spullen in huis.
goh, is die 4 dagen dan niet heel snel ineens ? :D
zal er maar meteen mee beginnen dan :D
4 september 2011 om 08:40 #17861274Aan mij zal het niet liggen!! :thumb
4 september 2011 om 11:59 #17861275@Deperik wrote:
Gisteren even op bezoek geweest bij John uit Helden (bekende hier?).
Aardige man, had zelfs patat en hamburgers voor me klaar :DEn een setje honingraat:
Deze moeten nog wel opgeknapt worden, maar dat komt nog wel een keer.
Iemand enig idee waar deze velgen origineel onder liggen?Even weer on topic….
Erik, ga je nog at doen aan de vervelende deukje?
En die velgen zijn geen originele BBS-jes. Zullen wel imitatieachtigen zijn. Met een Opel naafdopje erin. Maar het staat de Rekord goed. :thumb
4 september 2011 om 12:50 #17861276Had zeker 17 inch moeten pakken,vind zulke kleine dingen niet mooi staan onder zo,n groot chassie,vind persoonlijk die velgens niet eens is mooi..
5 september 2011 om 07:20 #17861277@GSE wrote:
Had zeker 17 inch moeten pakken,vind zulke kleine dingen niet mooi staan onder zo,n groot chassie,vind persoonlijk die velgens niet eens is mooi..
Ik vind 17 inch wat groot, maar had ook wel 16 inch eronder willen hebben, maar dan ben je zo 300 euro verder. Daar zijn de financiën op dit moment niet naar. Uiteindelijk wil ik er borbets of azev’s onder hebben.
Deze velgjes waren niet duur en vind ze beter staan dan staal, zodoende.Het deukje wordt t.z.t. gerepareerd. Komt omdat ie een tik op de achterbumper heeft gehad. Ik zoek daarom ook nog iemand met een persje zodat de kont weer rechter kan worden getrokken. Sluit het kofferdeksel ook weer stukken mooier.
5 september 2011 om 07:49 #17861278Ik vind zelf 17 inch onder een Rekord (of welke oldie dan ook maar) te groot. Krijgt zo’n auto gelijk een sjonnie uitstraling van. Deze velgjes zijn een goede keus. En inderdaad, hoe groter de velg, hoe duurder ook de banden gaan worden. En het rijdt “pur sang” ook nog geen eens beter, want je hebt meer last van sporing en aquaplanning.
5 september 2011 om 07:51 #17861279AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Deperik wrote:
Het deukje wordt t.z.t. gerepareerd. Komt omdat ie een tik op de achterbumper heeft gehad. Ik zoek daarom ook nog iemand met een persje zodat de kont weer rechter kan worden getrokken. Sluit het kofferdeksel ook weer stukken mooier.
idd, het is een knikje, met een beetje geluk is het kontje naar achteren te persen,
Ik zal even voor je kijken of ik even een persje voor je kan regelen, heb er nl één gehad, en heb het weggegeven
aan een kennisje, die zien ik volgende week pas weer, ast goed is heb die hem nog. ;)5 september 2011 om 09:01 #17861280Ja inderdaad, omdat het gewoon een gebruiksauto wordt wil ik zo fijn mogelijk rijden, en onder de kadett heb ik ook verbreed staal, maar bij regenachtige dagen maak je soms hachelijke situaties mee door aquaplaning.
Ik vind alleen dat de et-waarde wel iets anders had gemogen, nu zit er zoveel ruimte tussen zijkant wiel en de wielkast.Er is geen haast bij Ron, ik denk dat ik op deze manier wel naar de RDW en APK kan. Dus dat kan later ook nog! Maar zou inderdaad mooi zijn als we de kont weer iets naar achteren krijgen.
17 september 2011 om 18:34 #17861281Donderdag bij de RDW geweest, alles was netjes in orde. Nu wachten op kenteken :jerry :jerry :jerry
Het ritje verliep aardig soepel, de rekord rijdt mooi, het blok dient alleen nog iets beter afgesteld te worden. Sputtert zo nu en dan nog.
Nu eerst nog APK en dan kunnen we iig rijden :jerry:kewlpics
Even ter vergelijking:
Voor:
Na:
18 september 2011 om 11:37 #17861282:thumb
18 september 2011 om 11:58 #17861283Ziet er goed uit :thumb , eventueel een paar spoorverbreders monteren, maar zekers een stoere oldie
26 september 2011 om 11:01 #17861284Vorige week was het dan eindelijk zover! Kenteken binnen, verzekering geregeld en APK.
Enig puntje bij APK was een los stekkertje van de claxon king:Zit nu alleen nog met de afstelling te worstelen.
Kleppen gesteld, carberateur schoongemaakt en opnieuw afgesteld.
Ontsteking afgesteld met stroboscoop/contacthoekmeter
Maar toch blijft ie bij een bepaald toerental sputteren/inhouden.
Vanmiddag maar eens compressie meten, maar we kunnen in iedergeval rijden!:jerryDaarnaast vorige week de Rekord van Hendri opgehaald. Deze gaat meedoen met de carbagerun!!!
Zal vanmiddag wel even foto’s uploaden. :jerry26 september 2011 om 15:35 #17861194Hier dan de :kewlpics van onze carbagerunner:
Specs:
– geen motor en bak king:
– Autostyle kuipstoelen
– matte dieselkap
– 2.2 remmerij voor
– BBS velgjes
– getint glas achter
– een of ander klein sportstuurtje
– Sebring brulpijp
– Kapotte voorruit
– Verlaging voor en hulpveren achterTo do list:
– C20ne + R25 bak inbouwen
– Kuipstoelen eruit en andere erin
– voorruit vervangen
– APK erop
– tierlantijntjes erin, o.a. bakkie+antenne achterop.En dan in juli 2012 ca. 3000 km door Europa touren!
26 september 2011 om 16:11 #17861193Was dat niet eerst een c20xe wagen?
26 september 2011 om 16:18 #17861192er zat een slecht ingebouwde C20let in die Hendri er al uit heeft gehaald.
Ik heb nog een C20ne liggen uit Omega A dus kan er zo in.26 september 2011 om 17:33 #17861191SjeesusGristussss,wtf hebben ze met m’n ouwe koets gedaan?!
Dit is echt eeuwig zonde! :cry
Hier onder,zo zag hij eruit toen ik ‘m had. Ik was er echt wijs mee,probleemvrije auto!
Heb ‘m gekocht van een jongen uit Heemskerk die ‘m als soort van MTS afstudeerproject had gebouwd en heb ‘m verkocht aan een Rick uit Hellendoorn die ‘m al vrij snel weer verkloot op Marktplaats had staan!
Ik snap dat soort dingen niet,in 4 jaar tijd is er van een kogelharde Rekord weinig meer over dan GarbageRun-materiaal! (…niks slechts over de GarbageRun,want ik doe ook mee! :thumb )
Ben wel benieuwd hoe die eruit komt te zien voor de Run! ;)
26 september 2011 om 17:44 #17861190De koets valt op zich wel mee hoor. Een goede wasbeurt doet wonderen. En hij is nog steeds wel redelijk hard.
Alleen het front is naar de kloten geholpen door koeler en intercooler denk ik.
Ik zit er ook nog over te twijfelen om hem na de carbagerun weer netjes te maken, en de gele weg te doen.
Dus aan het uiterlijk wordt niet zo heel veel veranderd.Moet ik alleen zien dat ik een paar originele mooie bruine stoelen kan vinden.
26 september 2011 om 18:20 #17861188Ik weet nog toen ik ‘m kocht zei die jongen,”Hier heeft ie een beetje roest” ,al wijzend op een plekje ter grootte van een cent op de rand onder de kofferklep! Ik lachen,ik had wel meer verwacht,maar hij had altijd binnengeslapen en later heb ik ‘m op de brug gehad en er zat inderdaad geen rot in de bodem! Interieur was ook smetteloos en schadevrij,maar wel met een paar monsterlijke Autostyle-kuipjes. Heb lang gezocht naar een paar ‘period correct’-stoelen,moest er ff 400km voor rijden,maar toen had ik die Recaro’s die op de foto staan eindelijk! Zat ook heel goeie audio in,netjes weg weggewerkt en trillingsvrij! Soms heb ik nog wel eens spijt dat ik ‘m weg heb gedaan,maar kon er toen E2250,- voor beuren en wilde een Volvo 242 op gas!
Ook leuk,inmiddels weer verkocht aan m’n zwager om m’n GSI-project te kunnen bekostigen! :D
26 september 2011 om 18:43 #17861186Haha, mooie karretjes!
Nu alleen beetje roest rond de veerpoten.
En de kokers voor zitten er niet netjes in vind ik, maargoed dat was al zo zie ik op je foto’s -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.