Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › erge schade topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 oktober 2011 om 19:03 #17242136
kwam via google op dit topic op het vw forum.
dacht dat het misschien ook wel wat voor hier was.
kan wel alle fotos van vw forum over zetten maar dat is ook weer kansloos.
vind dat ik deze wel ff over mag zetten, had hem namelijk al veel vaker gezien en dit is toch ook echt wel gevalletje van erge schade.
voor wie ze nog niet kent.. dit is gewoon 1 auto.
dus heb je ook nog wat fotos van erge schades, ik zou zeggen posten maar ;)
13 oktober 2011 om 19:07 #17926836is dit niet een gevalletje opengeknipt?
13 oktober 2011 om 19:08 #17926837lijkt mij ook , het is namelijk wel erg recht
13 oktober 2011 om 19:33 #17926838Volgens mij zit het dak gelijmt, kan me voorstellen dat dat recht af kan scheuren. Bij de achterdeur zijn ook alle puntlasjes netjes los gescheurd (en nee, waarschijnlijk niet los geboort :D )
En stel zou zouden het hebben geknipt, dan zouden ze ook zeker de gespannen bedrading een knipje hebben gegeven .13 oktober 2011 om 19:35 #17926839k las net ook ff dat die man zelf niks had en er zo “uit is kunnen stappen”
lijkt mij ook raar toe trouwens als ze een auto in de lengte open gaan knippen.
maar ja dat zo uitstappen zal wel met aardige knikkende knieen geweest zijn denk ik.
denk dat die bestuurders stoel nog het enige bruikbare van de auto is (als ie niet in zijn broek heb gepist van angst tenminste :P)13 oktober 2011 om 19:37 #17926840zie dan maar eens uit te leggen dat je niet te hard reed
13 oktober 2011 om 20:01 #17926841Dit is zeker weten een opengeknipte wagen.
Heb er zelf (toen ik bij de jeugdbrandweer zat) een aantal wagens mogen open knippen en ben daarna nog regelmatig oefenslachtoffer geweest bij de brandweer. Heb er dus zat opengeknipt zien worden, ook van wagens waar ik in zat.Eerst gaat de accupool los, dan beginnen ze met het laten springen van de zijruiten. Indien nodig, schoppen ze de voorruit eruit. Vervolgens worden de stijlen geknipt, maar als het slachtoffer ernstig letsel heeft (waarschijnlijk zoals hierboven) duurt het knippen van de stijlen te lang en zetten ze een ram in de deur. Op die manier duw je de hele auto uit elkaar. De bedrading gaat vaak niet kapot en komt zoals hierboven gespannen te staan. In sommige gevallen breken de auto’s dan ook op de plek waar puntlassen en lijm zijn gebruikt als verbinding
Ik denk dan ook niet dat het ongeluk zelf heeft gezorgd dat de auto in tweeën ligt, maar dat ze ‘m met een hydraulische ram uit elkaar gedrukt hebben, waarbij de puntlassen en lijmverbindingen zijn gesprongen. Bovenstaande plaatjes heb ik regelmatig gezien op oefeningen.
13 oktober 2011 om 20:13 #17926842nja boeit ook niet verder:P
oefening is het sowieso niet, dat kun je wel zien ;)had inmiddels al wat meer fotos van jullie verwacht haha
13 oktober 2011 om 20:18 #17926843Nee, maar dat heb ik ook niet gezegd. Maar het lijkt een stuk erger dan het ongeluk in feite was.
Maar…..als je foto’s wilt:13 oktober 2011 om 20:31 #17926844
13 oktober 2011 om 23:58 #17926845zonde van die corvette! is een c5 hebben wij ook nog gehad :hmmz is btw ook half total los geweest geloof voor 60.000 euro schade toen, mn pa kwam in een spin door aquaplanning en vloog de hele snelweg over, en kon uitstappen zonder een schrammetje. heb er helaas geen fotos meer van maar was een goede reden om aan de corvette c6 te gaan :jerry
14 oktober 2011 om 07:15 #17926846Had deze al eens gepost ergens, krijg nog de rillingen hoe je daar in zit/zat. phoe hee.
14 oktober 2011 om 07:39 #17926847Toch zou ik er maar niet de spot mee hebben.
Ik werk op de begraafplaats en helaas krijg ik regelmatig mensen die verongelukt zijn in het verkeer.
Als je dit niet meegemaakt hebt dan weet je echt niet waar je over praat.
Men heeft niet in de gaten wat het voor impact heeft voor de nabestaanden.
Deze foto’s maken mij niet vrolijker, wel is het prima materiaal voor mensen die door roekeloos rijgedrag anderen in ernstig gevaar brengen/gebracht hebben.Ik houd gemengde gevoelens over van dit topic…………………..
Rik :sleeping
14 oktober 2011 om 08:21 #17926848@KadAstra-EF wrote:
Toch zou ik er maar niet de spot mee hebben.
Ik werk op de begraafplaats en helaas krijg ik regelmatig mensen die verongelukt zijn in het verkeer.
Als je dit niet meegemaakt hebt dan weet je echt niet waar je over praat.
Men heeft niet in de gaten wat het voor impact heeft voor de nabestaanden.
Deze foto’s maken mij niet vrolijker, wel is het prima materiaal voor mensen die door roekeloos rijgedrag anderen in ernstig gevaar brengen/gebracht hebben.Ik houd gemengde gevoelens over van dit topic…………………..
Rik :sleeping
ja kan het me dan wel voorstellen, maar misschien dat sommige mensen zich er nu ook van bewust raken wat je kan overkomen als je wat te hard rijd, een auto kan dan wel van ijzer en zo wezen, maar met zulke fotos word je er wel aan herinnerd hoe kwetsbaar je bent in een stukje blik
14 oktober 2011 om 09:31 #17926849@RISL wrote:
Dit is zeker weten een opengeknipte wagen.
Heb er zelf (toen ik bij de jeugdbrandweer zat) een aantal wagens mogen open knippen en ben daarna nog regelmatig oefenslachtoffer geweest bij de brandweer. Heb er dus zat opengeknipt zien worden, ook van wagens waar ik in zat.Eerst gaat de accupool los, dan beginnen ze met het laten springen van de zijruiten. Indien nodig, schoppen ze de voorruit eruit. Vervolgens worden de stijlen geknipt, maar als het slachtoffer ernstig letsel heeft (waarschijnlijk zoals hierboven) duurt het knippen van de stijlen te lang en zetten ze een ram in de deur. Op die manier duw je de hele auto uit elkaar. De bedrading gaat vaak niet kapot en komt zoals hierboven gespannen te staan. In sommige gevallen breken de auto’s dan ook op de plek waar puntlassen en lijm zijn gebruikt als verbinding
Ik denk dan ook niet dat het ongeluk zelf heeft gezorgd dat de auto in tweeën ligt, maar dat ze ‘m met een hydraulische ram uit elkaar gedrukt hebben, waarbij de puntlassen en lijmverbindingen zijn gesprongen. Bovenstaande plaatjes heb ik regelmatig gezien op oefeningen.
Ik zit zelf bij de brandweer, en een hele auto uit elkaar drukken met een ram…….ik dacht het niet, is veel te oncontroleerbaar, misschien in een oefensituatie wel, maar niet in het echie. Voorruit er uit trapeen…..ok, en hoe doe je dat met een gelijmt en gelaagd ruit?.
Maar goed, uiteindelijk doet het er inderdaad niet toe, de audi is een zooitje, da’s zeker.
14 oktober 2011 om 10:09 #17926850ik zei al dat ik gelezen heb dat de bestuurder er zelf zo is uit gestapt, dus snap dan ook het nut van het open knippen niet.
kan zijn dat ik mij wat heb laten wijs maken dat ie er zo is uitgestapt.
kan zijn dat er meer passagiers in zaten ;)14 oktober 2011 om 10:25 #17926851Die RS6 is een zeer bekend verhaal.
google maar eens op: rs6 luxembourg crashhttp://www.egmcartech.com/2007/03/02/man-crashes-audi-rs6-walks-away-without-a-scratch/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zou door een boom gekomen zijn.
Ik zie ook geen ambulances op de foto’s.14 oktober 2011 om 10:35 #17926852Normaal met zo’n melding komen er zeker wel ambulances op af, maar als hij zonder enige verwondingen uit is gestapt kunnen die al weg zijn.
Maar ik zou wel even een check doen met zo’n klapper.14 oktober 2011 om 12:47 #17926853hmm.. nu het volgende…
zoek de rechter voordeur :hmmz
ik kan hem niet vinden14 oktober 2011 om 13:28 #17926854Foto’s van mijn vorige wagen.
Was in een slip geraakt en well bekijk de foto’s maar.Was een originele AC Schnizter E36 S3.
opgevoerde 3.0 24v motor.
70 in 1e
110 in 2e
170 in 3e
230 in 4e
en top was 270+ :worsHeb er een porsche carrera 4 mee zoek gereden, had die gezicht van die vent moeten zien.
Toen ie even later weer naast me stond moest ik alleen maar lachen om zijn look, echt met open mond en helemaal verbijsterd.Zo had ik hem gekocht:
Crash foto’s
De Lantaarnpaal zat naast mijn versnellingspook, als er iemand naast me had gezeten was die persoon morsdood geweest.
Heb nog een rekening voor die paal gehad van 3500 euro… :shock:Aftermath….
Geloof het of niet ik ben hier zonder eens schrammetje uitgekomen, mocht het ziekenhuis na 45 minuten verlaten.
Ze hadden voor de zekerheid alleen een paar foto’s van mijn rugwervels genomen.Toen ik een paar maanden later met een calibra turbo aankwam, zei mijn vrouw dat ik gek was.
meeste mensen kopen na zo een ongeluk een normale wagen en ik koop weer met een snelle :D
14 oktober 2011 om 14:18 #17926855Beste klapper.
Een botsing zit in een klein hoekje, heb zelf een beste klap meegemaakt in een kettingbotsing maar niet dat het halve interieur inelkaar zit.
Wat was jou snelheid dan? of heb je een blok beton in je rechterschoen zitten. :jerry14 oktober 2011 om 14:38 #17926856jammer van de beemer was een zeer mooie en zeldzame wagen
14 oktober 2011 om 15:27 #17926857Pff, ik vind het maar niks, die foto van die Corsa en die C5 bijv., dat moet wel heel vreemd gelopen zijn willen die dat hebben kunnen navertellen.
14 oktober 2011 om 19:34 #17926858Beste klapper had je daar gemaakt. Was een mooie BMW.
14 oktober 2011 om 19:40 #17926859Ik heb wel een vraag, hoe hard reed je wel niet met die (mooie) bmw? 80 km weg?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.