Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › er is nog hoop
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 januari 2012 om 12:49 #17955276
@bikerdevil wrote:
Bij Nl Power in zwolle hebben ze een hoop op styling. zondags open en gezellig.
Vriendelijke gasten daar.
Jammer ,je link werkt niet :( :(
5 januari 2012 om 13:41 #17955277ik ben er uit denk ik
die gril is niet helemaal mijn smaak. denk dat ik gewoon van het weekend dat de wielbakken ga doen
en de bumpers opknappen, met dat rubbercare spul poets moet ik nog even halen maar met commandant krijg je de auto ook netjes blinkend.
zwarte booskijkers is te proberen maar ben haast zeker dat het lelijk zal worden, t moet geen ballending worden he dat moet je bij een panda doen ofzo:P.gr rick
5 januari 2012 om 14:22 #17955278@rickykadett wrote:
ik ben er uit denk ik
die gril is niet helemaal mijn smaak. denk dat ik gewoon van het weekend dat de wielbakken ga doen
en de bumpers opknappen, met dat rubbercare spul poets moet ik nog even halen maar met commandant krijg je de auto ook netjes blinkend.
zwarte booskijkers is te proberen maar ben haast zeker dat het lelijk zal worden, t moet geen ballending worden he dat moet je bij een panda doen ofzo:P.gr rick
Gepimpte panda kan ook grappig zijn :jerry
5 januari 2012 om 15:35 #17955279whahaha XD trek je iedere marbella eruit :jerry
5 januari 2012 om 15:42 #17955280Die booskijkers zou ik zo snel mogelijk in de prullenbak deponeren, doet afbreuk aan een leuke kadett. ff je bumpers netjes poetsen en witte pinkers erin, dat ziet er dan al een stuk sportiever uit. Vervolgens zou de volgende logische stap een setje leuke velgjes en een verlaging zijn, daar knap hij echt van op king:
5 januari 2012 om 16:03 #17955281@saluma wrote:
Vindt een witte auto wel besmettelijk,maar wel erg mooi.
Ik weet er alles van….had maandag maar mijn auto gewassen, was nodig
@Rickykadett, mijn bumpers zijn grijs geworden…had ze met een kunststof spul behandeld (in mei/juni) maar heeft er denk ik tot vorige maand nog redelijk uitgezien. Had dan wel t/m september binnen gestaan dus denk dat het ongeveer 3 maanden erop heeft gezeten toen ie buiten stond…moet ff iets anders gaan zoeken…misschien ga ik ze spuiten…maar weet het nog niet.
ben benieuwd wat je gaat doen en ook naar je resultaat5 januari 2012 om 16:28 #17955282Je bumpers met de verffohn behandelen.Plastic is een olie product.Doordat het plastic warm wordt smelt je een beetje de oppervlakte.Smelten in die zin,dat je er niks van ziet,maar de kleur van de bumpers komen weer helemaal naar voren.
Bij de Action kan je ook bandenzwart halen in de vorm van een spuitbus.Dat blijft ook erg lang zitten.TyreShine heet dat.
5 januari 2012 om 16:40 #17955283van de verffohn weet ik…heeft me broer al 2 keer gedaan met zijn corsa b. Toen ik klein was hadden mijn ouders een e kadett…toen had ons pap ze gespoten met iets van het merk valma..werkte ook goed volgens ons pap…heeft er een paar jaar opgezeten. Moet die spuitbus nog ff zoeken…als ie niet weg gegooid is
5 januari 2012 om 17:01 #17955284verffohn gaat perfect! Een paar maand geleden een golf 3 :angel gedaan en die zag er toen 10x beter uit en nog steeds trouwens.
5 januari 2012 om 19:04 #17955285http://www.nlpower.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Btw sideskirts en verlagingset heb ik nog liggen. 40mm lager met verstelbare rode koni’s
en geloof ook nog ergens een gsi spoiler.mocht je intresse hebben pm maar.
5 januari 2012 om 21:10 #17955287autoglym werk ook goed dat groene snot spul blijft lang zitten alllen mag nie op de lak komen is heel vettig.
idd mooie wielen zou te gek staan alleen wil ik niet te veel geld uitsteken aan deze auto
t was de bedoeling om een oud autotje ta gaan rijden , beetje scheuren enzo maar daar is deze een beetje te netjes voor eigenlijk. ik ga m gewoon lekker wassen.
bumpertjes doensportdemprtje
en mn wielkastjes
oja enne een neonlampje onder n dash. t is heel donker in de auto savond:P hahamaarja opel wil ik wel blijven rijden. dus gaat de kadett eruit dan komt er wel een astratje ofzo en die maak ik helemaal leuk,
had net even een decibelmeting gedaan in de kadett 105 db kreeg ik eruit. denk dat als ik een beter nummer heb miss wel 107 db kan krijgen en dat vind ik niet verkeerdgroetjes ricky
7 januari 2012 om 18:38 #17955288vandaag mn wielkasten gedaan
goede verf gehaald en ook bumerpray en dergelijke.. nou het resultaat mag er wezen. we zijn geen professionals maar RESPECT VOOR ONS PAP
zat 1 slecht plekje in . onderaan de rechter wielbak(hier stond water in dus we hebbe dat half ge plumuurt en het is netjes en het water kan weg.bumpers gespoten ,paravaan gespoten en volgende week mogen we gratis een poetsmachine lenen van jp car collor om de auto hele maal te poetsen :)
hier wat fotos
genoeg fotos :D wat een gedoe al dat uploaden :jerry
oja er komen GEEN booskijkers op :D alleen een sportdemper:Pgroetjes ricky
7 januari 2012 om 19:24 #17955289JP Car Color?
Je komt uit de buurt van Roosendaal dus haha.Maar ziet er netjes uit, andere velgen hoeven niet duur te zijn.
Als je wat mindere oz velgen neemt en zelf netjes maakt kun je voor 100 euro klaar zijn.
Moet je nog wel nieuwe banden zoeken natuurlijk.Velgen maken wel de auto king:
7 januari 2012 om 19:37 #17955290haha idd ik kom uit oudenbosch haha jij ook uit de buurt dan?:)
ik heb idd al zitten kijken voor velgjes en het kost geen drol ik heb 13 inch en zou wel 14 inch willen alleen liever geen bredere velgen hij rijd nu redelijk zuinig en dat wil ik zo houden :D
maare dankjewel van 2 uur tot 6 bezig geweest en het is te zien:)
groetjes ricky
7 januari 2012 om 19:57 #17955291AnoniemLid sinds:
1 January 1970Gebruik voor de bumpers van Poorboys spul, herstelt de originele glans ( soms par behandelingen nodig ) werkt super!
Netjes gedaan met de achterschermen!
7 januari 2012 om 20:12 #17955292uhm ik heb speciaal spul voor de bumpers hoor, geen vettige poets zooi echte lak. ben benieuwd hoelang het blijft zitten.
dankjewel voor het compliment:)
gr ricky
7 januari 2012 om 21:50 #17955293Goed werk Ricky !!!!!!!!!!!!!!
Rik :)
8 januari 2012 om 01:19 #17955294haha dankjewel rik :) ben toch blij om een beetje positieve reacties te krijgen:P
nu hoor ik er ook bij hea met een nette opel :jerry
rik,, ik heb miss al iemand gevonden voor de booskijkers:)
groetjes ricky king:
8 januari 2012 om 12:24 #17955295@Mr.F, ga eerst kijken of ergens die spuitbus nog ligt….ligt die er niet dan de verffohn…..en als het dan nog niet goed is dan misschien dat spul…..
@ ricky, netjes gedaan….ziet er zo veel beter uit (beter dan dat zwart rond de wielkasten)….en zo te zien zijn de bumpers ook goed gelukt…mijne waren ook die kleur maar na 3 maanden zijn er weer verkleur :hmmz …..
En het filmpje dat je je kentekenplaat laat trillen….je moet hem wat vaster aandraaien ;) Had gezien dat je hem eerst in je 45km per uru wagentje had zitten…heb je hem zo overgezet of hebje qua afmeten nog iets veranders…want ik neem aan dat de kadett beter….8 januari 2012 om 13:55 #17955296@ raluph dankjewel :D
hoe bedoel je iets qua afmeting verandert? het is gewoon zo van dat 45 ding overgezet in de kadett alleen ik heb een een versterker en 2 hoedeplank speakers bij gehaald
want de kadett is beter… wat bedoel je daarmee:P
ketekenplaat zit vast:P
8 januari 2012 om 14:51 #17955297Je hebt deze instalatie eerst in je brommobiel gehad……En op de foto waar je hem in de kadett hebt zitten past het maar net. Zie nu wel dat je een of andere koker met een display erop (tijdbom??;)) ernaast hebt zitten….zat die dan in de brommobiel ergens anders…want anders zou ie toch nooit in je brommobiel hebben kunnen passen…??
8 januari 2012 om 17:50 #17955298Yess, mooi mann :thumb
Je hoort er nu helemaal bij met je strakke kadett :jerry
Kun je lekker meeschelden als ze alle oude opels voor roestbarrels uitmaken :swear :D
Wij weten wel beter he Ricky! (en kornuiten), als je maar goed voor je wagentje zorgt ;)
Wil de wagens van sommigen wel eens zien over 25 jaar hahahahaMario
8 januari 2012 om 18:04 #17955299@trashmetal wrote:
Yess, mooi mann :thumb
Je hoort er nu helemaal bij met je strakke kadett :jerry
Kun je lekker meeschelden als ze alle oude opels voor roestbarrels uitmaken :swear :D
Wij weten wel beter he Ricky! (en kornuiten), als je maar goed voor je wagentje zorgt ;)
Wil de wagens van sommigen wel eens zien over 25 jaar hahahahaMario
Ik deel mijn mening met je mee.
Ook ik ben van de partij om een strakke Kadett te hebben
Nu nog even een sticker…………..
Groetjes Marcel
8 januari 2012 om 18:08 #17955300Kijk :thumb Een van de kornuiten :jerry
8 januari 2012 om 18:33 #17955301Oh, gaan we zo beginnen ?
Dan doe ik ook mee met mn strakke E :kewlpicsDeze E is 100% origineel.
Ricky, sorry jongen maar je bent niet de enige met een strakke Kadett E :jerry :jerry
Rik :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.