Forumindex › Forums › Modellen › Astra › er is een lampje in me dashboard kapot?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 november 2012 om 20:32 #17956573
@duc town wrote:
ik heb vandeweek ook een poging gedaan om de lampjes te verwisselen,,,( astra f) ik had de 2 kruiskopjes onder losgedraait en de 2 kruisjes achter de 2 draaiknoppen en boven bij de klok en ik kreeg het spul niet zo los..dat moet ik ff op een rustig moment bekijken
imand een idee???????De 2 ventielatieroosters eruit halen, daarachter zitten er ook nog 2.
Rik ;)
5 november 2012 om 20:33 #17956574@KadAstra-EF wrote:
@duc town wrote:
ik heb vandeweek ook een poging gedaan om de lampjes te verwisselen,,,( astra f) ik had de 2 kruiskopjes onder losgedraait en de 2 kruisjes achter de 2 draaiknoppen en boven bij de klok en ik kreeg het spul niet zo los..dat moet ik ff op een rustig moment bekijken
imand een idee???????De 2 ventielatieroosters eruit halen, daarachter zitten er ook nog 2.
Rik ;)
ahaaaaaaaaa thnx,,hehe ben weer een stap verder
5 november 2012 om 21:04 #17956575@duc town wrote:
imand een idee???????Je hebt het over de middenconsole?
2 schroeven onderin.
radio verwijderen.
rubbermatje wat voor je klokje ligt waar je tijd enzo op afleest verwijderen.
vervolgens klokje verwijderen zit met 2 schroefjes vast, met daarbij nog 2 schroeven die gelden voor het middenconsole vast te houden aan het frame.
2 luchtroosters kun je eruit wippen met een platte schroevedaaier.
2schroeven boven aan waar normaal de roosters zitten.2 gouden schroefjes los draaien wat achter de draai knoppen zitten. Draaiknoppen zitten soms vervelend vast en met een goede griptang trek je ze los.
Middelste draaiknop zet die op neutrale stand dan met een fijn schroevendraaiertje kan je via rechts de knop in gaan dan trek je de knop zo eraf.Vervolgens trek je het knopje eraf van het alarm lichten.
Dan kan je schakelaar eruit wippen.
Vervolgens trek je console naar je toe en is die los.
Wel stekker van het alarm licht eruit trekken aan de achterkant. moet je als waren naar onder schuiven wil die stekker los komen.Dan gelijk een kleurtje geven die console :thumbup
5 november 2012 om 21:48 #17956576Mooi beschreven AstraTD :thumb
Rik ;)
6 november 2012 om 22:00 #17956561Nou….. je moet ook nog je stuurkapjes los maken.
Stuur half naar links draaien zie je schroefje zitten, geld ook als je stuur half naar rechts draait.
Kapje verwijderen.
Dan onderkapje zit met 3 schroeven vast.Volgens tellerkap verwijderen, 2 schroevenboven in.
en 2 schroeven vind je als waren achter de knipperschakelaar en achter de ruitenschakelaar.Excuses dat ik het niet heb eerder vermeld. :thumb
7 november 2012 om 16:56 #17956577ALs je de lampjes vervangt hoef je alleen radio eruit te halen, dan kun je die van de kachelunit vervangen, middelste draaiknop van de kachel eruit en schakelaartje eruit en dan zit daar achter een lampje. De recirculatieknop eraf en daarachter ook weer een lampje.
7 november 2012 om 19:05 #17956578@Astra F Vaassen wrote:
ALs je de lampjes vervangt hoef je alleen radio eruit te halen, dan kun je die van de kachelunit vervangen, middelste draaiknop van de kachel eruit en schakelaartje eruit en dan zit daar achter een lampje. De recirculatieknop eraf en daarachter ook weer een lampje.
Hee, pssssssstt,
De topicstarter heeft een Astra G, dan zal jouw omschrijving niet kloppen ?
Rik ;)
7 november 2012 om 19:20 #17956579@astraTD wrote:
Dan gelijk een kleurtje geven die console :thumbup
tja,,,staat wel leuk ja..maar wat voor kleur??????????? kom maar met idiee`n,,zelf dacht ik aan zilver :thumb
7 november 2012 om 19:35 #17956580roze :wub
Rik :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.