Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › eonon radio
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 december 2009 om 19:35 #17214751
ik heb na een miskoop op de essen motorshow.
is wat rondgekeken op marktplaats, google en noem het maar op naar een andere radio, met klapscherm, navigatie en de rest van de hele zooi.
toen ben ik ook het merk eonon tegengekomen.
zijn er toevallig forum gebruikers die ervaring hebben met het merk.
en dan bedoel ik vooral kwalitatief.
want door mijn aankoop in essen kan ik dus aanstaande zondag were terug om me geld terug te halen en heb geen zin in herhaling.grtz bjorn
3 december 2009 om 21:13 #17559315ik ken heel het merk niet…
Je moet ook niet zomaar iets kopen…
zeker als het dure spullen aangaat…
maargoed, ik heb geen ervaring met heel het merk niet..
willem
4 december 2009 om 10:23 #17559316origineel gepost door wim-v6
ik ken heel het merk niet…Je moet ook niet zomaar iets kopen…
zeker als het dure spullen aangaat…
maargoed, ik heb geen ervaring met heel het merk niet..
willem
dat snap ik, daarom heb ik samen met een maat van me eerst andre radio`s bekeken en uitgeprobeerd om alles op een rijtje te zetten. want gelijk kopen doe ik ook niet aan ook niet met kleine aankopen.
grtz bjorn
4 december 2009 om 11:35 #17559317Zover ik op de plaatjes zie, lijkt het bijna op een bullit achtige. Als het hetzelfde toestel is, is het echt geen aanrader.
Beeldkwaliteit laat te wensen over.
Knopjes weigeren regelmatig de dienst (moet door een service center worden opgelost)Ik zou echt naar een stukje kwaliteit kijken naar bij de bekendere merken.
– Alpine
– Kenwood
– JVC