Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › eonon radio
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 december 2009 om 19:35 #17214751
ik heb na een miskoop op de essen motorshow.
is wat rondgekeken op marktplaats, google en noem het maar op naar een andere radio, met klapscherm, navigatie en de rest van de hele zooi.
toen ben ik ook het merk eonon tegengekomen.
zijn er toevallig forum gebruikers die ervaring hebben met het merk.
en dan bedoel ik vooral kwalitatief.
want door mijn aankoop in essen kan ik dus aanstaande zondag were terug om me geld terug te halen en heb geen zin in herhaling.grtz bjorn
3 december 2009 om 21:13 #17559315ik ken heel het merk niet…
Je moet ook niet zomaar iets kopen…
zeker als het dure spullen aangaat…
maargoed, ik heb geen ervaring met heel het merk niet..
willem
4 december 2009 om 10:23 #17559316origineel gepost door wim-v6
ik ken heel het merk niet…Je moet ook niet zomaar iets kopen…
zeker als het dure spullen aangaat…
maargoed, ik heb geen ervaring met heel het merk niet..
willem
dat snap ik, daarom heb ik samen met een maat van me eerst andre radio`s bekeken en uitgeprobeerd om alles op een rijtje te zetten. want gelijk kopen doe ik ook niet aan ook niet met kleine aankopen.
grtz bjorn
4 december 2009 om 11:35 #17559317Zover ik op de plaatjes zie, lijkt het bijna op een bullit achtige. Als het hetzelfde toestel is, is het echt geen aanrader.
Beeldkwaliteit laat te wensen over.
Knopjes weigeren regelmatig de dienst (moet door een service center worden opgelost)Ik zou echt naar een stukje kwaliteit kijken naar bij de bekendere merken.
– Alpine
– Kenwood
– JVC
– (Pioneer) bewust tussen haakjes (druk maar eens heel licht met je vingers tegen het frontje van de nieuwe modelen :jerry:jerry)4 december 2009 om 13:31 #17559318Ik heb een eonon gekocht bij trendsboutique. Alles werkt perfect en de kwaliteit is zeker niet slecht. Ik heb er gelijk een carkit bij, alles is touchscreen en een achteruit camera. Je kunt bij ze langsgaan en hem even bekijken.. groeten
4 december 2009 om 16:51 #17559319Heb zo’ n ding laatst ingebouwd
Als je niet al te hoge eisen stelt is het aardig, maar verwacht er niet te veel van
5 december 2009 om 10:21 #17559320origineel gepost door 14XE
Heb zo’ n ding laatst ingebouwdAls je niet al te hoge eisen stelt is het aardig, maar verwacht er niet te veel van
Vond je het net zo fijn als ik met die enorme draden bos die je ergens weg moet moffelen???
5 december 2009 om 13:21 #17559321origineel gepost door 14XE
Heb zo’ n ding laatst ingebouwdAls je niet al te hoge eisen stelt is het aardig, maar verwacht er niet te veel van
ben gister bij mijn plaatselijke audio zaak geweest (mobile-emotions) en heb daar is ff wat rondgesnuffeld en gevraagd.
eerst 2 clarions bekenen, maar dat werd me toch te gek met de prijs. 1tje van €999,- zonder bt en afneembaar front en 1tje van €1299, met alles erop en eraan. en toen hebben ze me ook nog 2 macrom`s laten zien 1 enkel din met kapscherm en een dubbeldin. voor een wat schappelijker prijs van €779,-.
op beide zit alles erop en eraan alleen de dubbeldin heeft geen afneembaar front.
maar wat zouden jullie doen. de enkel din of de dubbeldin. ps: het moet in een calibra komen.grtz bjorn
5 december 2009 om 20:01 #17559322origineel gepost door dudie-c20ne
origineel gepost door 14XE
ben gister bij mijn plaatselijke audio zaak geweest (mobile-emotions) en heb daar is ff wat rondgesnuffeld en gevraagd.
eerst 2 clarions bekenen, maar dat werd me toch te gek met de prijs. 1tje van €999,- zonder bt en afneembaar front en 1tje van €1299, met alles erop en eraan. en toen hebben ze me ook nog 2 macrom`s laten zien 1 enkel din met kapscherm en een dubbeldin. voor een wat schappelijker prijs van €779,-.
op beide zit alles erop en eraan alleen de dubbeldin heeft geen afneembaar front.
maar wat zouden jullie doen. de enkel din of de dubbeldin. ps: het moet in een calibra komen.grtz bjorn
Tja dubbel din is wel mooi maar niet afneembaar en de polen lopen aardig te azen op die dingen want ze hebben hem ook al een keer uit mijn golf gt gejat. Die is uit 2008 en die dubbel din kostte gewoon even 2300 eurie. Ik heb in mijn omega gewoon een eonon1011(golf is van de zaak) die werkt gewoon goed maar ligt eraan waar je van houd. Enkel din is iets uitstekend uit het dash. Dubbel din is een hoop hak en breek werk maar zeker niet onmogelijk. Een gast op het corsa forum hier heeft een mooi dubbeldin gemaakt. Ik hoop dat de calibra wel een goed alarm heeft…
9 december 2009 om 18:33 #17559323eonon is gelijk aan xomax.de zowat althans
heb zelf een xomax ben er zeer over te spreken lekker luxe alles er op en eraan.maar zoals hierboven vermeld moet je wel goed kijken hoe je de aansluitkabels goed kan weg moffelen achter de radio.
heb de mijne 15cm verlengt zodat ik mijn connectors en zekeringen eerst weg kan verstoppen achter de radio. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.