Eonon GM5155E

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Eonon GM5155E

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269085
    twannie35
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 March 2008

      Zoals de titel al zegt, heeft hier iemand ervaring met een dubbel DIN headunit eonon GM5155E.

      Ik ben van plan om op korte termijn een nieuwe headunit aan te schaffen, ik weet dat het geluid iets minder is als je vergelijkt met Pioneer en dergelijke, maar het belangrijkste wat de nieuwe radio moet hebben is dat ik mijn camera weer kan gebruiken, de muziek van mijn 5s af moet kunnen spelen, ( kan nu ook maar ben dat aux kabeltje beu).

      Graag reacties van mensen die dit soort of type radio heeft.

      #18260885
      Dennis120506
        Lid sinds:
        16 October 2014

        Ik ben hier ook benieuwd naar en dan met name naar het navigatie gedeelte.
        Is dat een beetje makkelijk uit te breiden en te upgrade, aangezien ik dit volgend jaar weer naar Kroatië wil afreizen moet dit wel lekker werken.

        #18260886
        twannie35
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 March 2008

          Wel weet ik dat je Benelux er gratis bij krijgt, west Europa kost 25,00 euro en geheel europa kost 50 euro. De navigatie staat op een SD kaart die je erbij koopt.

          #18260887
          twannie35
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 March 2008

            Bij deze even een mededeling, ik had de unit besteld, even gekeken en aangesloten, kijken of de oplaadfuncie van mijn iPhone werkt, dit is dus niet het geval. De radio is meteen retour gegaan en heb nu een dubbel DIN jvc kw-av71bte gemonteerd, bevalt stukken beter en alles werkt zoals het moet. Het enige is dat er geen navigatie op heb zitten maar dat gebruik ik nauwelijks. Wel een afneembaar frontpaneel zodat er geen scherm te zien is.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.