Enquête klantenprogramma’s Opel Nederland

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Enquête klantenprogramma’s Opel Nederland

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Jarno-B

Beste Opelfanaat,

Voor mijn stage ben ik van februari t/m Juni werkzaam op het hoofdkantoor van Opel in Breda.
      Ik hou mij bezig met een onderzoek naar de (aftersales) klantenprogramma’s van Opel en de mogelijke verbeteringen daarin.
      Ik zou het waarderen als jullie als Opel rijders even de volgende korte enquête in zouden willen vullen:

http://www.thesistools.com/web/?id=250564″ onclick=”window.open(this.href);return false;

De resultaten blijven anoniem en zullen worden gebruikt ter verbetering van de klantenprogramma’s van Opel.

Bedankt voor de medewerking.

Jarno vd Berg
      Trainee Retail & Trade Channel
      Opel Benelux

RISL
      Moderator

Ingevuld….

Jarno-B

Degenen die hem ingevuld hebben alvast bedankt!
          Ik heb momenteel al heel veel resultaten van Niet-Opelrijders, en zou graag nog wat meer willen horen van de Opel rijders.
          Daarom de vraag aan degenen die hem nog niet ingevuld hebben of zij even een minuutje hieraan willen besteden :thumb

Dank u

marzaz

in gevuld, maar ben wel belg schend ik nu de wet? :p alvast succes!

Jarno-B

zeer zeker geen probleem, de enquête staat ook op het Belgisch Opel forum.
              Dit omdat op enkele kleine uitzonderingen na, de programma’s voor België en Nederland vrijwel hetzelfde zijn ;)

opelremco
              Deelnemer

Heb hem ook even ingevuld.hoop dat je wat met mn antwoorden kan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.