Enkel 4 nieuwe banden? of toch ook meteen velgen? Help!

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Enkel 4 nieuwe banden? of toch ook meteen velgen? Help!

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236526
    MisterEagle
      Lid sinds:
      4 June 2008

      Hoi,

      Ik had t al zien aankomen dat mijn banden redelijk op waren en vandaag was het zover! de eerste lekke band…….. Rechts achter.

      Nu heb ik daar mn reservewiel op gezet (15 inch) en al mn andere banden zijn 16 inch. Kan ik zo een paar dagen rijden? of is het beter om m te laten staan? Deze optie heb ik namelijk maar liever niet.. tenzij t echt kwaad kan zeg maar..

      Nu komt de volgende vraag: ik moet dus 4 nieuwe banden hebben en ik heb er totaal geen verstand van.. bij (ff schelden hoor =P) kwikfit kom ik rond de 500 euro uit voor 4 nieuwe bandjes (dit is dan michelin)… Maar voor dat geld koop ik dus liever voor 750 een nieuwe set 17inch + banden… (hier zit dan federal SS bij)

      Mocht ik voor de laatste optie gaan heb ik meteen velgen voor winterbanden en anders moet ik die ook los kopen.
      Maargoed, kan ik ergens anders goedkoper goede banden krijgen? Het lijkt mij zo achterlijk veel geld? of is dat omdat 16 inch een ‘dure’ maat is?

      alvast bedankt!

      ik rij overigens een astra G Coupe

      #17867126
      joop1970
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2010

        Ik zie dat je in zoetermeer woont, zonder reclame te maken: http://www.delfiabanden.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Krijg je 2e hands banden met 6-7 mm profiel. Ik had de voor 35 euro stuk inclusief monteren balanceren en ik moet zeggen dat ze er perfect zonder enige trilling omzitten (michelin) . Scheelt nogal met 500 euro

        #17867127
        McKaamos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 December 2009