Endoscoop bij de Lidl

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Endoscoop bij de Lidl

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Maartuh
    Deelnemer

Misschien interessant voor de klussers hier?

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_38576.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

Zit zelf te twijfelen, komt altijd goed van pas en volgens mij niet duur in vergelijking met de normale prijs voor zoiets toch?
      Maargoed, echt nodig heb ik het nog niet gehad dus tja :)

Fearless
      Deelnemer

Ik twijfelde ook.maar voor die enkele keer dat ie echt gebruikt gaat worden. …..
        Dan kun je dr beter doktertje mee spelen :p

Manta-aero
        Deelnemer

Wij hebben er zelf ook iets dergelijks, ideaal, je kan veel beter inschatten hoe de staat is van kokerbalken enz. Je moet alleen opletten wat de diameter van de camera is. Bij de wat goedkopere types is deze vaak groter, je moet dan wel deze toegang hebben of boren op de plek waar je wilt controleren.

lenn0
          Deelnemer

Ideaal ja, m’n vader heeft er ook een, niet van de lidl, heeft waarschijnlijk wat meer gekost.

Veel plezier van gehad bij aankoop van m’n huidige manta, was aangenaam verrast toen we ontdekten dat alles binnenin de kokerbalken etc. in nieuwstaat was door een goede holle ruimte behandeling.

En in een CIH blok kun je zonder de boel uit elkaar te halen via de bougiegaten zo ook de staat van de cilinderwanden goed bekijken.

Laatst ook nog in m’n c20xe 18s carterpan gestoken om de vrije ruimte te controleren na het aanpassen van de aanzuigbuis.

Ja, toch al wel veel gemak van gehad.

TijnGsi16v

Lijkt me toch wel iets handigs, zo een ding, als je dan is een schroefje laat vallen op de bodemplaat kun je het meteen zoeken! ;)

Zijn trouwens ook usb versies van, die een stuk goedkoper zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=ee7Pr4XsDGw” onclick=”window.open(this.href);return false;

Het is maar waar je het nodig voor hebt…

grtz Tijn

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.