Enddempert x20xer

Forumindex Forums Modellen Astra Enddempert x20xer

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    astrablok

ik zit te denken aan een andere eindemper op de x20xer, zijn er mensen die ervaring hebben met dit type en een bepaalde demper qua geluid, pasvorm en prestaties?

Ik zag pas overigens nog dat ik wel de draagconstructie heb voor een trekhaak maar dat de haak er zelf af is gehaald, moet ik nu bij het kopen van een einddemper een kopen voor met of zonder trekhaak.?

mensen die wat leuks te koop hebben (flensverbinding) , laat maar wat waten.

DarkNL08
      Deelnemer

Ik heb een Astra G 1.6, en zat ook ff met de einddemper…

Het past, maar is niet heel optimaal. Je moet de uitlaat namelijk wat lager hangen. king:

astrablok

zou het vermogen wat toenemen met een mooie lexmaul einddemper, deze bijvoorbeeld?

http://www.lexmaul-shop.de/shop/cgi-bin/shop.dll?SESSIONID=0637251529376954&AnbieterID=22″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Baas J.
          Deelnemer

einddemper doet niiks met je vermogen.

Ik zou voor een remus gaan, deze past overigens perfect ook als je een trekhaak hebt.

NL-Kevin
            Deelnemer

ik heb een astra g 1.6 en mijn demper paste gewoon perfect.
              volgens mij vroegen ze wel of ik een trekhaak had of niet. maar weet dat niet zeker.
              gewoon even vragen bij de zaak waar je een andere einddemper wil halen.

het geluid is heel verschillend bij een einddemper,
              een sebring einddemper dempt veel beter als een remus.
              bij een sebring einddemper hoor je haast niet dat er een andere einddemper op zit.
              remus maakt gewoon net iets meer geluid, maar niet een kachelpijp geluid.

zoals hierboven vermeld, de einddemper doet niets aan je prestaties.

JoSchaap

remus past prima op een astra opc1

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.