En weer een beetje verder

Forumindex Forums Modellen Corsa En weer een beetje verder

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Corsake61

afgelopen dagen eerst nog wat onderdelen op de sloop versiert en een volledig GSI kit
      via Kapaza.Voorbumper gemonteerd en alles werkende gemaakt via ori.knop(Tigra).Achterbumper ook nog ff bijgewerkt want deze was echt niet goed gedaan,nu helemaal strak maar nog niet helemaal klaar.Moet nog afgewerkrt worden rond de uitlaat.Naad en plaatverlichting weggewerkt.Skirts worden deze week(voorlopig) geplaatst.
      Woensdag komen de andere velgen en hoop ik det mijn schroefkit binnen komt.
      En nu de plaatjes bij de praatjes.

De originele rubber onderlip is nog nieuw te verkrijgen maar was me veel te duur(126 euro)
      deze is vervangen door 1tje van een Renault Espace.

en zo staat ie er nu voor

McKaamos
      Deelnemer

Is dit niet iets voor het verbouwingen subforum?

Maar wel vet hoor, zo’n GSi kit :) met mistlichten in de bumper zie je ze bijna nooit :)

Corsake61

Weet nog zo’n 2 bumpers liggen 1x ori met mistlichten en 1x replica zonder mistlichten.
          En een Rieger achterbumper.

yves475
          Deelnemer

heb nog 2 setjes mistlampen liggen dus je komt ze wel geregeld tegen hoor

McKaamos
            Deelnemer

@yves475 wrote:

heb nog 2 setjes mistlampen liggen dus je komt ze wel geregeld tegen hoor

Maar als je de topics hier door kijkt zie je ze weer vrij weinig. Misschien zijn de bodykits wel goed bewaard, maar er wordt vrij weinig mee gereden. Zie ze hier in de buurt praktisch nooit.
              Ben zelf de enige eigenaar van een Corsa met mistlichten in deze buurt, voor zover ik kan na gaan.

Peter_89
              Deelnemer

Ik heb ze ook king:

Corsake61

Voor zover ik weet,ben ik hier in de buurt ook de enige die met de volledige kit (zal) rond rijd(en).

otdh
                  Deelnemer

alleen de 1e types GSi ( dus die met de spatbord randen en skits doorlopend ) hadden mistlichten
                    toen in 95 de facelift uit kwam zijn de mistlichten verdwenen

Corsake61

ff een vraagje,zijn de mistlampen van Corsa B GSI gelijk aan die van een Tigra?
                      Waarom? Corsa B GSI heeft geribbeld glas en ik denk die van de Tigra heeft klaar glas(vind ik persoonlijk mooier)

En de skirts zijn nu ook geplaatst en alles word binnen 2 weken gelakt.Tot die tijd rij ik zo maar ff rond.Vind de dualtone eigenlijk niet misstaan.

corsaboy
                      Deelnemer

@Corsake61 wrote:

ff een vraagje,zijn de mistlampen van Corsa B GSI gelijk aan die van een Tigra?
                        Waarom? Corsa B GSI heeft geribbeld glas en ik denk die van de Tigra heeft klaar glas(vind ik persoonlijk mooier)

nee zijn anders

crossagek

oh ja en je gsi 16v logo op je voorbumper zit op de verkeerde kant , hoort op de bestuurderskant te zitten :-P .

dit is een bumper van de eerste lichting gsi ( logo zit verwerkt in de bumper ) en deze hadden standaard mistlampen

de latere gsi’s hadden losse grill en mistlampen als optie . tevens waren de bumpers en wielrandjes niet in kleur .

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.