Beste lezers , mijn naam is Illegal_Alien, woonachtig omgeving rotterdam en sinds vorige week vrijdag eigenaar van een blauw metallic Vectra monster die ik Vicky noem.
Het betreft een 1.6 coupé versie, is mijn eerste auto en ben wel van plan om wat leuke gadgets in te bouwen maar niet extreem. Vicky is geboren in 1997.
Mijn eerste ervaring in een Opel was degene van mijn vader wat ook een Vectra is uit 1997/98 maar dan de station uitvoering; ook deze is een 1.6.
Kwa comfort heb ik het volgende;
– Handbediende ramen
– ARKO
En over ongeveer 10k kilometer de distributieriem vervangen. Voor de rest is hij met vlag en wimpel geslaagd voor de APK. Dus kan er ene jaar mee vooruit.
Foto`s zal ik later plaatsen, alleen echt veel bijzonders is het niet.
Heb wel gelijk een vraag voor mijn latere aanpassingen binnen; is het redelijk makkelijk om alle knoppen ter hoogte van de gevarenknop te verplaatsen naar onder de radio? Ben van plan om een radio/navigatie aan te schaffen met zo`n uitklapschermpje.
En ik heb problemen dat de afstandbediening voor de CV steeds vergeten word (zo`n druppel met 2 knoppen, gok dat het OF de batterij is of gewoon wat anders, dus moet dara iets voor verzinnen, heeft iemand een idee hoeveel nieuwe afstandsbedieningen kosten?)